Jak mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?

 

Status realizacji zamówienia można sprawdzić samodzielnie. Wystarczy wpisać numer  zamówienia pod poniższym linkiem :

https://www.profinfo.pl/status-zamowienia

Co oznaczają poszczególne statusy:

Status: Złożenie zamówienia

Twoje zamówienie będzie realizowane zgodnie z informacją zamieszczoną w potwierdzeniu zamówienia. Takie potwierdzenie otrzymujesz od nas drogą e-mailową ciągu kliku minut po złożeniu zamówienia. Sprawdź.

Status: Oczekiwanie na płatność

Nie odnotowaliśmy jeszcze wpłaty do Twojego zamówienia. Płatność możesz kontynuować poprzez unikalny link, który wysyłamy w treści potwierdzenia zamówienia.

Potwierdzenie zamówienia otrzymujesz od nas drogą e-mailową w ciągu kliku minut po złożeniu zamówienia. Sprawdź.

W przypadku chęci zmiany formy płatności prosimy o zgłoszenie na adres e-mail: PL-Platnosci@wolterskluwer.com

Status: Oczekiwanie na przedpłatę

Wysłaliśmy do Ciebie numer konta do opłacenia zamówienia. Do chwili obecnej nie odnotowaliśmy wpłaty. Zamówienia opłacone realizowane są maksymalnie w ciągu 1-2 dni od chwili odnotowania płatności.

Jeśli nie otrzymałeś numeru konta zgłoś to do nas:  obsluga.profinfo@wolterskluwer.pl

Status: W realizacji

Otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z terminem zamieszczonym w potwierdzeniu zamówienia.

Potwierdzenie zamówienia otrzymujesz od nas drogą e-mailową w ciągu kliku minut po złożeniu zamówienia. Sprawdź.

Status: Gotowe do wysłania.

Twoje zamówienie zostało przygotowane do wysyłki. W ciągu najbliżej doby otrzymasz numer nadania przesyłki.

Status: Wysłano paczkę

Twoje zamówienie jest już w drodze. Na Twoją skrzynkę e-mailową wysłaliśmy informację z nazwą firmy kurierskiej i numerem nadania przesyłki. Sprawdź.

Status przesyłki można śledzić na stronach poszczególnych dostawców.

Status: Anulowane

Twoje zamówienie zostało anulowane. Jeśli zaszła pomyłka lub zdecydowałeś/aś się na realizację zamówienia – zgłoś to nam: obsluga.profinfo@wolterskluwer.pl