Nie znam hasła do Strefy Klienta – Co mam zrobić?

18 września 2017

 

W przypadku kiedy Twój adres mailowy podany do wysyłki faktur elektronicznych jest zarejestrowany w serwisie logowania, należy na stronie https://strefaklienta.lex.pl/ po kliknięciu na „zaloguj” skorzystać z opcji „nie pamiętasz hasła?” Po wpisaniu adresu odbiorcy faktur zostanie automatycznie przesłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła. W momencie, gdy konto nie istnieje, nie zostało zarejestrowane należy odebrać wiadomość „dokończenie procesu rejestracji”, która została wysłana na wskazany adres mailowy po wysłaniu pierwszej e-faktury. W procesie rejestracji konta użytkownika samu ustalasz hasło do swojego konta.

 

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę