Pomoc pozostałe

Co to jest połączenie zdalne?

  Za pomocą usługi Podłączanie pulpitu zdalnego możesz połączyć się z dowolnym komputerem, używając innego komputera, który jest połączony z tą samą siecią lub z Internetem. Możesz na przykład na komputerze domowym korzystać ze wszystkich programów i plików znajdujących się na komputerze służbowym oraz z zasobów sieciowych firmy — dokładnie tak samo jak na komputerze w pracy. […]

0 komentarzy

Jak połączyć się zdalnie z konsultantem?

  Wsparcie zdalnego konsultanta jest bardzo wygodnym sposobem uzyskania pomocy online. Nie trzeba czekać na umówienie wizyty serwisanta. Za pomocą paru kliknięć myszką jesteśmy w stanie uzyskać efekt obecności technika Wolters Kluwer Polska na miejscu. W celu uzyskania pomocy, należy skontaktować się z konsultantem pod numerem infolinii: 801 04 45 45 Aby połączyć się z […]

0 komentarzy

W jaki sposób mogę zmienić zamówienie?

  Zmiany w zamówieniu należy zgłaszać wyłącznie poprzez e-mail wysłany na podany niżej adres mailowy: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl Zamówienie możemy modyfikować do momentu spakowania paczki. Nasze zamówienia realizowane są w krótkim czasie po ich złożeniu, dlatego prosimy o przesyłanie takich zgłoszeń jak najszybciej.

0 komentarzy

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

  Zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem telefonu księgarni Profinfo. Tel: 22 535-80-72.    

0 komentarzy

Otrzymałem towar wadliwy / inny niż zamawiałem, co mam teraz zrobić?

  Każdy, kto dokonał zakupów w naszym sklepie, ma prawo do reklamacji wadliwego towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zgłosić reklamację należy skontaktować się z nami pod adresem mailowym: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl

0 komentarzy

Nie otrzymałem przesyłki, a przelałem pieniądze na podstawie proformy

  Być może wpłata nie została poprawnie zidentyfikowana. Tak dzieje się najczęściej w przypadku przelewów, gdy Klient nie poda numeru zamówienia, bądź numeru faktury proforma w tytule przelewu. Prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy zamieszczony na dolnym pasku strony lub napisz maila na: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl.

0 komentarzy

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

  Nasz sklep oferuje szereg możliwych metod zapłacenia za zamówione produkty. Klient ma do wyboru: przelew z odroczonym terminem płatności przewidziany dla naszych stałych klientów, płatność w postaci przedpłaty –proformy, zapłatę on-line przez system dotpay.pl, płatność przy odbiorze przesyłki.

0 komentarzy

Paczka się spóźnia, co mam robić?

  W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie jaki termin realizacji miała wybrana książka. Przy każdej publikacji zamieszczamy takie informacje. Jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 12:00 danego dnia , czas jego realizacji należy liczyć od dnia następnego. Standardowo realizacja zamówienia książki dostępnej trwa 48 godzin + czas dostawy. Jeśli termin się wydłuża prosimy kierować takie […]

0 komentarzy

Czy wysyłacie paczki poza granice Polski?

  Tak, wysyłamy przesyłki poza granice Polski. Za każdym razem wymaga to przygotowania wyceny. Pytania dotyczące wysyłek zagranicznych oraz wyceny kosztów przesyłek należy zgłaszać tylko w formie e-mailowej na adres księgarni profinfo@wolterskluwer.pl

0 komentarzy

Dlaczego moje zamówienie zostało podzielone?

  Ze względów logistycznych, a także dla wygody klienta nasze zamówienia są dzielone. Nie wpływa to na dodatkowe koszty przesyłki.

0 komentarzy

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

    Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji, to należy wysłać prośbę o anulowanie zamówienia e-mailem na adres: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl Nasze zamówienia realizowane są w krótkim czasie po ich złożeniu, dlatego prosimy o przesyłanie takich zgłoszeń jak najszybciej.

0 komentarzy

Czy wystawiacie faktury VAT?

  Do każdego zamówienia, bez wyjątku, wystawiamy faktury VAT.

0 komentarzy

Nie otrzymałem żadnych powiadomień i potwierdzeń ze sklepu. Co się dzieje?

    W takim przypadku należy sprawdzić czy podczas rejestracji/logowania został podany prawidłowy adres e-mail. Zdarzają się również literówki w adresach. Sugerujemy również sprawdzenie skrzynki SPAM. W przypadku złożenia zamówienia bez logowania prosimy przesłać zapytanie na adres e-mailowy obsluga.klient@wolterskluwer.pl Sprawdzimy dla Państwa status zamówienia i prześlemy brakujące potwierdzenie.  

0 komentarzy

Na ilu i jakich urządzeniach mogę czytać e-booki zakupione w profinfo.pl?

  Aktualnie zezwalamy na 10 –krotne pobranie pliku elektronicznego z zakupioną publikacją. Oczywiście jest możliwe przesyłanie pobranego pliku pomiędzy własnymi urządzeniami i takie aktywności nie wpływają na zmniejszenie limitu pobrania pliku. Oznacza to, że zakupionego ebooka można przesyłać i czytać na swoim komputerze stacjonarnym, tablecie, czytniku i smartfonie.

0 komentarzy

Dostałem link do e-booka, co mam dalej zrobić?

    Zakupione e-booki zamieszczamy na koncie klienta. Zapraszamy do zalogowania się na swoje konto. Ebooki zamieszczamy w Strefie Klienta w polu Zamówione Ebooki. Aby korzystać z ebooka musisz mieć zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików elektronicznych (np. bezpłatny Adobe Reader, Adobe Digital Edition, ePub Reader) lub aplikację na urządzeniu mobilnym (np. Adobe Reader [Android, iPhone/iPad], […]

0 komentarzy

Czy mogę kupić produkty na miejscu?

  Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Jesteśmy sklepem internetowym i cała transakcja odbywa się poprzez stronę profinfo.pl. Zapraszamy do skorzystania z wysyłki kurierskiej (opcja dostępna bezpłatnie już przy zamówieniu o wartości 50 zł).

0 komentarzy

Jaka jest różnica między płatnością przelewową, a proformą?

  Płatność przelewowa to opcja dla stałych klientów [Regulamin § 1]. Płatności dokonuje się po otrzymaniu przesyłki na wskazany na fakturze numer konta bankowego, zaś proforma to przedpłata dokonywana przed realizacją zamówienia.

0 komentarzy

W jakim terminie po złożeniu zamówienia otrzymam proformę?

  W przypadku zamówienia publikacji dostępnych proformę wysyłamy emailem najpóźniej w dniu następnym po złożeniu zamówienia. W przypadku książek oczekujących na wydrukowanie „w przedsprzedaży” lub „dodruku” faktura proforma wysyłana jest w dniu premiery książki.

0 komentarzy

Błędnie wybrałem formę płatności online, co mam zrobić?

  Jeżeli przez pomyłkę została wybrana forma płatności przez serwis dotpay.pl i nie została zakończona wpłatą – zamówienie nie będzie realizowane. W przypadku chęci zamiany płatności prosimy o przesłanie takiej informacji na adres e-mail PL-Platnosci@wolterskluwer.com Dokonamy stosownej zmiany.

0 komentarzy

Nie zakończyłem płatności online, co mam zrobić?

    Na tym etapie najprawdopodobniej otrzymałeś/aś już od nas maila z potwierdzeniem zamówienia o treści oczekuje na opłacenie . Takie zamówienie nie jest jeszcze realizowane. W treści tego maila znajdziesz link do ponowienia płatności. Zapraszamy do dokończenia płatności poprzez ten link. Po dokonaniu płatności otrzymasz od nas kolejnego maila z potwierdzeniem zamówienia o treści […]

0 komentarzy