Jak połączyć się zdalnie z konsultantem?
Wsparcie zdalnego konsultanta jest bardzo wygodnym sposobem uzyskania pomocy online. Nie trzeba czekać na umówienie wizyty serwisanta. Za pomocą paru kliknięć myszką jesteśmy w stanie uzyskać efekt obecności technika Wolters Kluwer Polska na miejscu W celu uzyskania pomocy, należy skontaktować się z konsultantem pod numerem infolinii: 801 04 45 45 Aby połączyć się z konsultantem, należy pobrać […]
Jak działa Smarteka (aplikacja) do czytania e-booków?
Nasze ebooki (pdf, epub) można czytać i przeglądać poprzez bezpłatną aplikację Smarteca. SMARTECA to bezpłatna aplikacja na tablety (iOS, Android, desktop/komputer i laptop z systemem operacyjnym windows), której zadaniem jest ułatwienie Użytkownikowi przeglądania i czytania e-booków oraz e-czasopism. Pobranie aplikacji z App Store i Google Play, a także jej użytkowanie jest bezpłatne. Wszystkie zakupione […]
Jak mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?
Status realizacji zamówienia można sprawdzić samodzielnie. Wystarczy wpisać numer zamówienia pod poniższym linkiem : https://www.profinfo.pl/status-zamowienia Co oznaczają poszczególne statusy: Status: Złożenie zamówienia Twoje zamówienie będzie realizowane zgodnie z informacją zamieszczoną w potwierdzeniu zamówienia. Takie potwierdzenie otrzymujesz od nas drogą e-mailową ciągu kliku minut po złożeniu zamówienia. Sprawdź. Status: Oczekiwanie na płatność Nie odnotowaliśmy jeszcze […]
Co to jest połączenie zdalne?
Za pomocą usługi Podłączanie pulpitu zdalnego możesz połączyć się z dowolnym komputerem, używając innego komputera, który jest połączony z tą samą siecią lub z Internetem. Możesz na przykład na komputerze domowym korzystać ze wszystkich programów i plików znajdujących się na komputerze służbowym oraz z zasobów sieciowych firmy — dokładnie tak samo jak na komputerze w pracy. […]
W jaki sposób mogę zmienić zamówienie?
Zmiany w zamówieniu należy zgłaszać wyłącznie poprzez e-mail wysłany na podany niżej adres mailowy: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl Zamówienie możemy modyfikować do momentu spakowania paczki. Nasze zamówienia realizowane są w krótkim czasie po ich złożeniu, dlatego prosimy o przesyłanie takich zgłoszeń jak najszybciej.
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem telefonu księgarni Profinfo. Tel: 22 535-80-72.
Otrzymałem towar wadliwy / inny niż zamawiałem, co mam teraz zrobić?
Każdy, kto dokonał zakupów w naszym sklepie, ma prawo do reklamacji wadliwego towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zgłosić reklamację należy skontaktować się z nami pod adresem mailowym: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl
Nie otrzymałem przesyłki, a przelałem pieniądze na podstawie proformy
Być może wpłata nie została poprawnie zidentyfikowana. Tak dzieje się najczęściej w przypadku przelewów, gdy Klient nie poda numeru zamówienia, bądź numeru faktury proforma w tytule przelewu. Prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy zamieszczony na dolnym pasku strony lub napisz maila na: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Nasz sklep oferuje szereg możliwych metod zapłacenia za zamówione produkty. Klient ma do wyboru: zapłatę on-line przez system dotpay.pl płatność przy odbiorze przesyłki, postaci przedpłaty –proformy, przelew z odroczonym terminem płatności. W naszym sklepie faktury przelewowe ( z odroczonym terminem płatności ) zarezerwowane są dla: 1. INSTYTUCJI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Podczas składania zamówienia prosimy o zaznaczenie […]
Paczka się spóźnia, co mam robić?
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie jaki termin realizacji miała wybrana książka. Przy każdej publikacji zamieszczamy takie informacje. Jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 12:00 danego dnia , czas jego realizacji należy liczyć od dnia następnego. Standardowo realizacja zamówienia książki dostępnej trwa 48 godzin + czas dostawy. Jeśli termin się wydłuża prosimy kierować takie […]
Czy wysyłacie paczki poza granice Polski?
Tak, wysyłamy przesyłki poza granice Polski. Za każdym razem wymaga to przygotowania wyceny. Pytania dotyczące wysyłek zagranicznych oraz wyceny kosztów przesyłek należy zgłaszać tylko w formie e-mailowej na adres księgarni profinfo@wolterskluwer.pl
Dlaczego moje zamówienie zostało podzielone?
Ze względów logistycznych, a także dla wygody klienta nasze zamówienia są dzielone. Nie wpływa to na dodatkowe koszty przesyłki.
W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji, to należy wysłać prośbę o anulowanie zamówienia e-mailem na adres: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl Nasze zamówienia realizowane są w krótkim czasie po ich złożeniu, dlatego prosimy o przesyłanie takich zgłoszeń jak najszybciej.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Do każdego zamówienia, bez wyjątku, wystawiamy faktury VAT.
Nie otrzymałem żadnych powiadomień i potwierdzeń ze sklepu. Co się dzieje?
W takim przypadku należy sprawdzić czy podczas rejestracji/logowania został podany prawidłowy adres e-mail. Zdarzają się również literówki w adresach. Sugerujemy również sprawdzenie skrzynki SPAM. W przypadku złożenia zamówienia bez logowania prosimy przesłać zapytanie na adres e-mailowy obsluga.klienta@wolterskluwer.pl Sprawdzimy dla Państwa status zamówienia i prześlemy brakujące potwierdzenie.
Na ilu i jakich urządzeniach mogę czytać e-booki zakupione w profinfo.pl?
Aktualnie zezwalamy na 10 –krotne pobranie pliku elektronicznego z zakupioną publikacją. Oczywiście jest możliwe przesyłanie pobranego pliku pomiędzy własnymi urządzeniami i takie aktywności nie wpływają na zmniejszenie limitu pobrania pliku. Oznacza to, że zakupionego ebooka można przesyłać i czytać na swoim komputerze stacjonarnym, tablecie, czytniku i smartfonie.
Zakupiłem e-booka. Jak mogę go pobrać?
Zakupione e-booki zamieszczamy na koncie klienta. Zapraszamy do zalogowania się na swoje konto. Ebooki zamieszczamy w Strefie Klienta w polu Zamówione Ebooki. Aby korzystać z ebooka musisz mieć zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików elektronicznych (np. bezpłatny Adobe Reader, Adobe Digital Edition, ePub Reader) lub aplikację na urządzeniu mobilnym (np. Adobe Reader [Android, […]
Czy mogę kupić produkty na miejscu?
Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej i odbiorów osobistych zamówionych publikacji. Proponujemy Państwu dostawy kurierskie, przesyłki pocztowe i odbiory w paczkomatach. Przy zamówieniach powyżej 100 zł nie naliczamy kosztów za żadną z form przesyłki.
Jaka jest różnica między płatnością przelewową, a proformą?
Płatność przelewowa to opcja dla stałych klientów [Regulamin § 1]. Płatności dokonuje się po otrzymaniu przesyłki na wskazany na fakturze numer konta bankowego, zaś proforma to przedpłata dokonywana przed realizacją zamówienia.
W jakim terminie po złożeniu zamówienia otrzymam proformę?
Numer konta wysyłamy w potwierdzeniu zamówienia w kilka minut po jego złożeniu. Zapraszamy do dokonania płatności na podstawie wskazanego numeru konta. Wyjątek stanowią zamówienia dotyczące książek w „w przedsprzedaży” lub „dodruku”, których czas oczekiwania na wydrukowanie jest odległy. W przypadku takich zamówień faktura proforma wysyłana jest w dniu premiery książki na adres e-mail wskazany […]
Błędnie wybrałem formę płatności online, co mam zrobić?
Jeżeli przez pomyłkę została wybrana forma płatności przez serwis dotpay.pl i nie została zakończona wpłatą – zamówienie nie będzie realizowane. W przypadku chęci zamiany płatności prosimy o przesłanie takiej informacji na adres e-mail PL-Platnosci@wolterskluwer.com Dokonamy stosownej zmiany.
Nie zakończyłem płatności online, co mam zrobić?
Na tym etapie najprawdopodobniej otrzymałeś/aś już od nas maila z potwierdzeniem zamówienia o treści oczekuje na opłacenie . Takie zamówienie nie jest jeszcze realizowane. W treści tego maila znajdziesz link do ponowienia płatności. Zapraszamy do dokończenia płatności poprzez ten link. Po dokonaniu płatności otrzymasz od nas kolejnego maila z potwierdzeniem zamówienia o treści […]