Jak rozpocząć inwentaryzację w systemie Progman Stołówka?

17 grudnia 2020

W celu rozpoczęcia inwentaryzacji, należy przejść do kartoteki Inwentaryzacja i wybrać przycisk Nowy, który wywołuje okno Inwentaryzacja Stołówka. W oknie tym należy ustalić datę rozpoczęcia, osobę odpowiedzialną za magazyn, na jaki dzień ma być uwzględniony stan magazynowy, grupy towarów oraz rodzaj ewidencji. Pole Opis jest polem nieobowiązkowym i służy do zamieszczenia dodatkowej informacji na temat inwentaryzacji. Znacznik Z podziałem na ceny, powoduje wyszczególnienie towarów wg cen ewidencyjnych. Jeśli pole pozostaje puste, program przygotowuje informację tylko o ilościach ewidencyjnych towarów. Po zatwierdzeniu program sporządza listę towarów spełniających wskazane kryteria. Wyświetlane są tylko te towary, których stan jest większy od 0. Należy zwrócić uwagę, iż spis przygotowywany jest tylko dla aktualnego magazynu.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę