LEX ONLINE – Błędny login lub hasło.

10 lipca 2017

 

Przy próbie logowaniu pojawia się komunikat: Nie masz licencji na produkt lub licencja została zablokowana. kod błędu: 3000

 

Wskazany błąd informuje, że użytkownik wprowadza błędny login bądź hasło. Należy skorzystać z opcji zmiany hasła poprzez kliknięcie w przycisk
„Przypomnij hasło”.
Dokładna procedura ustalenia nowego hasła w serwisie Wolters Kluwer opisana jest na stronie:

http://pomoc.wolterskluwer.pl/lex-on-line-ustalenie-nowego-hasla-w-serwisie-wolters-kluwer/

Po zmianie hasła, proszę wejść na stronę logowanie.lex.pl i jeżeli pola do logowania są wypełnione proszę usunąć ich zawartość i wprowadzić ręcznie
login oraz nowe hasło.

Jeśli przeglądarka podpowiada pola „Adres e-mail” oraz „Hasło” to oznacza to, że przeglądarka ma zapamiętane takie informacje – mogą być one nieaktualne.
Rozwiązanie: W tej sytuacji należy wprowadzić poprawny adres e-mail i hasło oraz kliknąć „Zaloguj”.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę