11 sierpnia 2022
Aby dodać nowego użytkownika jednostki należy przejść do katalogu Zarządzanie, do kartoteki Użytkownicy i kliknąć przycisk „Nowy”.
W nowo otwartym oknie należy wypełnić następujące pola:
UWAGA! Jeden adres mailowy może być przypisany w systemie tylko do jednego konta.
UWAGA! Zaznaczenie konkretnej kartoteki (jednostki, arkusze, oddziały) daje użytkownikowi jedynie prawo podglądu danych. W celu nadania uprawnień do dodawania, edycji, usuwania danych należy przy nazwie kartoteki poprzez przycisk „+” rozwinąć listę uprawnień i włączyć te, które użytkownik powinien posiadać. Więcej o tym we wpisie: Dlaczego nie mogę dodawać/edytować/usuwać danych w kartotekach pomimo nadanych uprawnień przez administratora jednostki/panelu zbiorczego?
Po wybraniu przycisku „Zapisz” system dodaje użytkownika do systemu, jednocześnie zostaje wysłana do nowego użytkownika automatyczna wiadomość umożliwiająca zmianę hasła: Do nowego użytkownika został wysłany e-mail z odnośnikiem umożliwiającym nadanie hasła.
Wiadomość wysyłana jest na adres mailowy podany przy użytkowniku podczas uzupełniania danych opisanych w kroku 2. Użytkownik otrzymuje wiadomość następującej treści:
Po kliknięciu w link użytkownik zostaje przekierowany do strony logowania systemu iArkusz gdzie może samodzielnie wprowadzić swoje hasło do systemu.
W systemie zastosowana jest standardowa polityka nadawania haseł co oznacza, że nowe hasło użytkownika musi spełniać następujące warunki:
Ustawienia polityki haseł może zmienić administrator panelu zbiorczego w pozycji Zarządzanie>>Ustawienia haseł.
Aby dodać nowego użytkownika panelu zbiorczego należy w panelu zbiorczym przejść do katalogu Zarządzanie, do kartoteki Użytkownicy i kliknąć przycisk „Nowy”.
W nowo otwartym oknie należy wypełnić następujące pola:
UWAGA! Jeden adres mailowy może być przypisany w systemie tylko do jednego konta.
UWAGA! Zaznaczenie konkretnej kartoteki (jednostki, arkusze, oddziały) daje użytkownikowi jedynie prawo podglądu danych. W celu nadania uprawnień do dodawania, edycji, usuwania danych należy przy nazwie kartoteki poprzez przycisk „+” rozwinąć listę uprawnień i włączyć te, które użytkownik powinien posiadać. Więcej o tym we wpisie: Dlaczego nie mogę dodawać/edytować/usuwać danych w kartotekach pomimo nadanych uprawnień przez administratora jednostki/panelu zbiorczego?
Po wybraniu przycisku „Zapisz” system dodaje użytkownika do systemu, jednocześnie zostaje wysłana do nowego użytkownika automatyczna wiadomość umożliwiająca zmianę hasła: Do nowego użytkownika został wysłany e-mail z odnośnikiem umożliwiającym nadanie hasła.
Wiadomość wysyłana jest na adres mailowy podany przy użytkowniku podczas uzupełniania danych opisanych w kroku 2. Użytkownik otrzymuje wiadomość następującej treści:
Po kliknięciu w link użytkownik zostaje przekierowany do strony logowania systemu iArkusz gdzie może samodzielnie wprowadzić swoje hasło do systemu.
W systemie zastosowana jest standardowa polityka nadawania haseł co oznacza, że nowe hasło użytkownika musi spełniać następujące warunki:
Ustawienia polityki haseł może zmienić administrator panelu zbiorczego w pozycji Zarządzanie>>Ustawienia haseł.
Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.