FAQ – Umowa SMART

17 listopada 2023

Dlaczego umowa SMART to najlepszy wybór dla Twojej organizacji?

  1. Przewidywalne i czytelne koszty
  2. Proste zasady odnowienia abonamentu
  3. Oszczędność czasu poświęcanego na przedłużenie umowy
  4. Bezpieczeństwo wynikające z długiego okresu na wypowiedzenie umowy
  5. Eliminacja ryzyka związanego z brakiem dostępu do aktualnych informacji prawnych i usług eksperckich

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czym jest umowa SMART?

Umowa SMART to umowa na okres 12 miesięcy zawierana w wariancie odnawialnym. Oznacza to, że nie musisz pamiętać o przedłużeniu umowy. Twoja subskrypcja odnowi się automatycznie na następny 12 miesięczny okres abonamentowy, jeśli nie otrzymamy Twojego wniosku o wypowiedzeniu umowy.

Wypowiedzenie umowy powinniśmy otrzymać najpóźniej na 2 miesiące przed końcem abonamentu.

  1. Kto może skorzystać z umowy SMART?

Z umowy SMART mogą skorzystać Klienci, którzy nie są konsumentami w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Umowę mogą zawrzeć zarówno nowi Klienci przy pierwszej umowie, jak również obecni Klienci przy przedłużeniu umowy.

  1. Jakie dodatkowe korzyści wynikają z umowy SMART?

W ramach umowy SMART przysługują następujące benefity:

  • Rabat specjalny 5% na każdy produkt LEX w umowie SMART naliczany od standardowej ceny abonamentu rocznego
  • Darmowa dostawa w sklepie internetowym Profinfo.pl niezależnie od wartości zamówionych książek
  • Stały rabat 20% na książki Wolters Kluwer w sklepie internetowym Profinfo.pl

Więcej o korzyściach wynikających z podpisania umowy smart.

 

Zobacz wszystkie FAQ

  1. UMOWA SMART ↓
  2. DODATKOWE KORZYŚCI Z UMOWY SMART ↓
  3. PŁATNOŚCI ↓
  4. OBSŁUGA W RAMACH UMOWY SMART ↓

 

UMOWA SMART

powrót do spisu ↑

  1. Czym jest umowa SMART?

Umowa SMART to umowa na okres 12 miesięcy zawierana w wariancie odnawialnym. Oznacza to, że jeśli umowa nie zostanie wypowiedziana najpóźniej na 2 miesiące przed końcem abonamentu, ulega przedłużeniu na kolejny okres abonamentowy wynoszący 12 miesięcy.

  1. Jakie produkty Wolters Kluwer można nabyć w umowie SMART?

W umowie SMART można nabyć:

  • produkty elektroniczne z linii LEX
  • produkty z linii Progman
  • produkty SOFT tj. LEX Baza Dokumentów, LEX Compliance RODO, Progmedica, GRC Manager, LEX Kontrola Zarządcza, Kancelaria Notarialna, Kancelaria Prawna.
  1. Kto może skorzystać z umowy SMART?

Z umowy SMART mogą skorzystać Klienci, którzy nie są konsumentami w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Umowę mogą zawrzeć zarówno nowi Klienci przy pierwszej umowie, jak również obecni Klienci przy przedłużeniu umowy.

  1. Jak można zawrzeć umowę SMART?

Umowę SMART można zawrzeć w momencie nowego zakupu lub przedłużenia okresu abonamentowego na dostęp do produktów Wolters Kluwer – zarówno podczas kontaktu z Opiekunem Handlowym, jak i przy zakupie online.

  1. Czy można rozwiązać umowę SMART?

Umowę SMART można wypowiedzieć w formie pisemnej na 2 miesiące przed końcem bieżącego okresu abonamentowego. Umowa ulega wtedy rozwiązaniu z końcem bieżącego okresu abonamentowego. Wypowiedzenie umowy należy przesłać mailowo na adres: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl lub można skorzystać z formularza kontaktu dostępnego tutaj.

  1. Do kiedy można wypowiedzieć umowę SMART?

Umowę SMART można wypowiedzieć w formie pisemnej na 2 miesiące przed końcem bieżącego okresu abonamentowego.

  1. Jak przedłużyć umowę SMART?

Nie trzeba nic robić aby przedłużyć umowę. Umowa SMART ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny okres abonamentowy wynoszący 12 miesięcy.

  1. Na jakich warunkach umowa SMART ulega przedłużeniu?

W wariancie umowy odnawialnej cena ulega waloryzacji w każdym kolejnym rocznym okresie abonamentowym – począwszy od drugiego okresu abonamentowego, o procent wartości wynagrodzenia netto ustalonego w umowie lub o wskaźnik inflacji (średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego).

Pozostałe warunki umowy nie ulegają zmianie.

  1. Czy jest możliwość zmiany warunków umowy SMART w trakcie jej trwania?

Tak, formie aneksu do umowy, ale tylko za zgodą Wolters Kluwer. W tym celu skontaktuj się ze swoim Opiekunem Handlowym.

 

DODATKOWE KORZYŚCI Z UMOWY SMART

powrót do spisu ↑

  1. Jakie dodatkowe korzyści wynikają z umowy SMART?

W ramach umowy SMART przysługują następujące benefity:

  • Rabat specjalny 5% na każdy produkt LEX w umowie SMART naliczany od standardowej ceny abonamentu rocznego
  • Darmowa dostawa w sklepie internetowym Profinfo.pl niezależnie od wartości zamówionych książek
  • Stały rabat 20% na książki Wolters Kluwer w sklepie internetowym Profinfo.pl

Korzyści wynikające z podpisania umowy smart przedstawione są również na stronie https://www.lex.pl/umowa-smart.

  1. Komu zostaną przypisane dodatkowe korzyści wynikające z umowy SMART?

Korzyści wynikające z podpisania umowy smart przedstawione na stronie https://www.lex.pl/umowa-smart dotyczące darmowej dostawy w sklepie profinfo.pl oraz stałego rabatu w wysokości 20% na książki Wolters Kluwer w sklepie profinfo.pl – zostaną przypisane do konta w sklepie profinfo.pl, którego loginem jest adres mailowy administratora licencji podany przy składaniu zamówienia, a w przypadku produktów autoryzowanych loginem i hasłem w serwisie logowania – których loginem są adresy mailowe użytkowników końcowych produktu.

 

PŁATNOŚCI

powrót do spisu ↑

  1. Czy cena w umowie SMART może się zmieniać?

W wariancie umowy odnawialnej cena za dostęp do publikacji elektronicznych podlega podwyższeniu w każdym kolejnym rocznym okresie abonamentowym – począwszy od drugiego okresu abonamentowego, o procent wartości wynagrodzenia netto ustalonego w umowie lub o wskaźnik inflacji (średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego).

Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz przewidzieć przyszłe koszty związane z dostępem do serwisu.

  1. Jakie są możliwości fakturowania w ramach umowy SMART?

Zawierając umowę SMART, możesz wybrać fakturowanie miesięczne, kwartalne, półroczne lub jednorazowe.

 

OBSŁUGA W RAMACH UMOWY SMART

powrót do spisu ↑

  1. Jak mogę sprawdzić do kiedy ważna jest obecna umowa SMART?

Datę rozpoczęcia i zakończenia abonamentu można w każdym momencie sprawdzić w Strefie Klienta.

  • Zaloguj się do Strefy Klienta pod adresem https://strefaklienta.lex.pl/
  • Wybierz kafel „Twoje produkty” na stronie głównej
  • Następnie kliknij w literkę „i” na kaflu LEX i ponownie kliknij literkę „i” przy nazwie produktu, który Cię interesują
  • Pojawi się okienko w którym znajdziesz datę początku i końca abonamentu
  1. Czy można korzystać ze wsparcia Opiekuna Handlowego?

Oczywiście. Zespół Doradców Klienta jest do Twojej dyspozycji. Skontaktujesz się z nami dzwoniąc na numer: 801 044 545 lub +48 22 535 88 00.

  1. Czy w ramach umowy SMART dostępne są szkolenia z obsługi programu?

Tak, każdy użytkowników programów LEX w umowie SMART może brać udział w bezpłatnych webinariach dotyczących obsługi LEX-a.

Aktualne terminy szkoleń online z LEX-a oraz zapisy dostępne są na stronie https://szkolenia.wolterskluwer.pl/szkolenia-produktowe/lex/.

Dodatkowo oferujemy bezpłatne, indywidualne szkolenia telefoniczne, które zamawiać można na stronie: https://szkolenia.wolterskluwer.pl/szkolenia-produktowe/lex/szkolenie-telefoniczne-z-funkcjonalnosci-lex,1534.html.

  1. Jakie formy wsparcie przysługują w ramach umowy SMART?

Wszystkim użytkownikom LEX-a zapewniamy szeroki wybór wsparcia i pomocy w obsłudze programów.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę