Brak faktury. Nie otrzymałem faktury, co powinienem zrobić?

 

– Jeśli powinieneś otrzymywać faktury w wersji elektronicznej, to są one wysyłane na adres email wskazany do wysyłki efaktur w zamówieniu lub formularzu online. W przypadku braku faktury prosimy o sprawdzenie skrzynki spam. Faktury są wysyłane z adresu faktura@wolterskluwer.pl .Dodatkowo swoje efaktury znajdziesz w Strefie Klienta logując się adresem email przypisanym do  wysyłki efaktur na stronie https://strefaklienta.lex.pl/efaktury-zamowienia/invoices

Więcej informacji o fakturach w Strefie Klienta znajdziesz „tutaj”.

– Faktury vat w wersji papierowej są wysyłane Pocztą. Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na fakturę. Jeśli upłynęło kilka dni od terminu realizacji zamówienia, a faktura nie dotarła prosimy o kontakt drogą mailową na adres: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl. Zachęcamy do wyrażenia zgody na efakturę wypełniając poniższy formularz online

https://borg.wolterskluwer.pl/Form/GetInvoiceFeedbackForm