Czy jest możliwość usunięcia użytkownika z licencji?

25 maja 2023

W celu usunięcia użytkownika z licencji, należy skorzystać z zakładki Administracja ukazującej się po wpisaniu w oknie przeglądarki internetowej borg.wolterskluwer.pl i zatwierdzeniu Enter.

Wybranie numeru klienta powoduje przejście na ekran powitalny z materiałami instruktażowymi w formie filmów do zakładki Pulpit.

Serwis Logowania – Administracja zawiera również zakładki Licencje i Użytkownicy. Aby usunąć użytkownika z licencji należy przejść z zakładki Pulpit na Licencje. Jest to widok do administrowania, czyli dodawania i usuwania użytkowników z licencji. Wyświetla się lista licencji. Z listy licencji jest możliwość wyboru licencji do zarządzania.

W momencie dokonywania wyboru użytkownika lub użytkowników poprzez zaznaczenie pola wyboru przy adresie email uaktywnia się przycisk Usuń z licencji  .

Po zastosowaniu przycisku Usuń z licencji otwiera się okno z informacją Usuwanie użytkowników z licencji, gdzie po potwierdzeniu OK wybrani użytkownicy zostaną usunięci z licencji i jednocześnie wysłane zostanie powiadomienie email o usunięciu z licencji po aktywacji przycisku OK .

Domyślnie pole wyboru jest zaznaczone i można je odznaczyć, aby nie wysyłać powiadomień mailowych do użytkowników.

Na koniec procesu usuwania użytkownika z licencji wyświetlane jest okno z aktualnymi, po usunięciu, użytkownikami w danej licencji.

 


Link do filmu pt. Usuwanie użytkownika z licencji  znajduje się na stronie borg.wolterskluwer.pl

Film dostępny również na YouTube:

 

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę