Dlaczego nie mogę dodawać/edytować/usuwać danych w kartotekach pomimo nadanych uprawnień przez administratora jednostki/panelu zbiorczego?

5 lutego 2023

Sytuacja ma miejsce wówczas, gdy administrator po stronie jednostki czy po stronie panelu zbiorczego bądź osoba mająca uprawnienia do zarządzania uprawnieniami innych użytkowników nada uprawnienia wyłącznie do podglądu danych w poszczególnych kartotekach, a nie zaznaczy uprawnień do dodawania/edycji/usuwania danych. Aby zweryfikować uprawnienia danego użytkownika należy przejść do katalogu Zarządzanie>>Użytkownicy i  oknie danego użytkownika rozwijając „+” gałąź uprawnień, sprawdzić czy zostały zaznaczone prawa do dodawania/edycji czy usuwania danych w danej kartotece.

 

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę