FAQ – Umowa SMART

Dlaczego umowa SMART to najlepszy wybór dla Twojej organizacji?

  1. Przewidywalne i czytelne koszty
  2. Proste zasady odnowienia abonamentu
  3. Oszczędność czasu poświęcanego na przedłużenie umowy
  4. Bezpieczeństwo wynikające z długiego okresu na wypowiedzenie umowy
  5. Eliminacja ryzyka związanego z brakiem dostępu do aktualnych informacji prawnych i usług eksperckich

 

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czym jest umowa SMART?

Umowa SMART to umowa na okres 12 miesięcy zawierana w wariancie odnawialnym. Oznacza to, że jeśli umowa nie zostanie wypowiedziana najpóźniej na 2 miesiące przed końcem abonamentu, ulega przedłużeniu na kolejny okres abonamentowy wynoszący 12 miesięcy.

  1. Kto może skorzystać z umowy SMART?

Z umowy SMART mogą skorzystać Klienci, którzy nie są konsumentami w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Umowę mogą zawrzeć zarówno nowi Klienci przy pierwszej umowie, jak również obecni Klienci przy przedłużeniu umowy.

  1. Jakie dodatkowe korzyści wynikają z umowy SMART?

W ramach umowy SMART przysługują następujące benefity:

  • Rabat specjalny 5% na każdy produkt LEX w umowie SMART naliczany od standardowej ceny abonamentu rocznego
  • Darmowa dostawa w sklepie internetowym Profinfo.pl niezależnie od wartości zamówionych książek
  • Stały rabata 20% na książki Wolters Kluwer w sklepie internetowym Profinfo.pl

Więcej o korzyściach wynikających z podpisania umowy smart.

 

Zobacz wszystkie FAQ

  1. UMOWA SMART ↓
  2. DODATKOWE KORZYŚCI Z UMOWY SMART ↓
  3. PŁATNOŚCI ↓
  4. OBSŁUGA W RAMACH UMOWY SMART ↓

 

UMOWA SMART

powrót do spisu ↑

  1. Czym jest umowa SMART?

Umowa SMART to umowa na okres 12 miesięcy zawierana w wariancie odnawialnym. Oznacza to, że jeśli umowa nie zostanie wypowiedziana najpóźniej na 2 miesiące przed końcem abonamentu, ulega przedłużeniu na kolejny okres abonamentowy wynoszący 12 miesięcy.

  1. Jakie produkty Wolters Kluwer można nabyć w umowie SMART?

W umowie SMART można nabyć:

  • produkty elektroniczne z linii LEX
  • produkty z linii Progman
  • produkty SOFT tj. LEX Baza Dokumentów, LEX Compliance RODO, Progmedica, GRC Manager, LEX Kontrola Zarządcza, Kancelaria Notarialna, Kancelaria Prawna, Kleos.
  1. Kto może skorzystać z umowy SMART?

Z umowy SMART mogą skorzystać Klienci, którzy nie są konsumentami w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Umowę mogą zawrzeć zarówno nowi Klienci przy pierwszej umowie, jak również obecni Klienci przy przedłużeniu umowy.

  1. Jak można zawrzeć umowę SMART?

Umowę SMART można zawrzeć w momencie nowego zakupu lub przedłużenia okresu abonamentowego na dostęp do produktów Wolters Kluwer – zarówno podczas kontaktu z Opiekunem Handlowym, jak i przy zakupie online.

  1. Czy można rozwiązać umowę SMART?

Umowę SMART można wypowiedzieć w formie pisemnej na 2 miesiące przed końcem bieżącego okresu abonamentowego. Umowa ulega wtedy rozwiązaniu z końcem bieżącego okresu abonamentowego. Wypowiedzenie umowy należy przesłać mailowo na adres: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl lub można skorzystać z formularza kontaktu dostępnego tutaj.

  1. Do kiedy można wypowiedzieć umowę SMART?

Umowę SMART można wypowiedzieć w formie pisemnej na 2 miesiące przed końcem bieżącego okresu abonamentowego.

  1. Jak przedłużyć umowę SMART?

Umowa SMART ulega przedłużeniu na kolejny okres abonamentowy wynoszący 12 miesięcy.

  1. Na jakich warunkach umowa SMART ulega przedłużeniu?

W wariancie umowy odnawialnej cena za dostęp do publikacji elektronicznych podlega podwyższeniu w każdym kolejnym rocznym okresie abonamentowym – począwszy od drugiego okresu abonamentowego, o nie więcej niż 4% wartości wynagrodzenia netto ustalonego w umowie, nie mniej jednak niż o wskaźnik inflacji (średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego).

  1. Czy jest możliwość zmiany warunków umowy SMART w trakcie jej trwania?

Tak, formie aneksu do umowy, ale tylko za zgodą Wolters Kluwer. W tym celu skontaktuj się ze swoim Opiekunem Handlowym.

 

DODATKOWE KORZYŚCI Z UMOWY SMART

powrót do spisu ↑

  1. Jakie dodatkowe korzyści wynikają z umowy SMART?

W ramach umowy SMART przysługują następujące benefity:

  • Rabat specjalny 5% na każdy produkt LEX w umowie SMART naliczany od standardowej ceny abonamentu rocznego
  • Darmowa dostawa w sklepie internetowym Profinfo.pl niezależnie od wartości zamówionych książek
  • Stały rabata 20% na książki Wolters Kluwer w sklepie internetowym Profinfo.pl

Korzyści wynikające z podpisania umowy smart przedstawione są również na stronie https://www.lex.pl/umowa-smart.

  1. Komu zostaną przypisane dodatkowe korzyści wynikające z umowy SMART?

Korzyści wynikające z podpisania umowy smart przedstawione na stronie https://www.lex.pl/umowa-smart dotyczące darmowej dostawy w sklepie profinfo.pl oraz stałego rabatu w wysokości 20% na książki Wolters Kluwer w sklepie profinfo.pl – zostaną przypisane do konta w sklepie profinfo.pl, którego loginem jest adres mailowy administratora licencji podany przy składaniu zamówienia, a w przypadku produktów autoryzowanych loginem i hasłem w serwisie logowania – których loginem są adresy mailowe użytkowników końcowych produktu.

 

PŁATNOŚCI

powrót do spisu ↑

  1. Jaki jest koszt umowy SMART?

W wariancie umowy odnawialnej cena za dostęp do publikacji elektronicznych podlega podwyższeniu w każdym kolejnym rocznym okresie abonamentowym – począwszy od drugiego okresu abonamentowego, o nie więcej niż 4% wartości wynagrodzenia netto ustalonego w umowie, nie mniej jednak niż o wskaźnik inflacji (średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego).

Dzięki takiemu rozwiązaniu już dziś możesz przewidzieć przyszłe koszty związane z dostępem do serwisu.

  1. Jakie są możliwości fakturowania w ramach umowy SMART?

Zawierając umowę SMART, możesz wybrać fakturowanie miesięczne, kwartalne, półroczne lub jednorazowe.

 

OBSŁUGA W RAMACH UMOWY SMART

powrót do spisu ↑

  1. Jak mogę sprawdzić do kiedy ważna jest obecna umowa SMART?

Datę rozpoczęcia i zakończenia abonamentu można w każdym momencie sprawdzić w Strefie Klienta.

  • Zaloguj się do Strefy Klienta pod adresem https://strefaklienta.lex.pl/
  • Wybierz kafel „Twoje produkty” na stronie głównej
  • Następnie kliknij w literkę „i” na kaflu LEX i ponownie kliknij literkę „i” przy nazwie produktu, który Cię interesują
  • Pojawi się okienko w którym znajdziesz datę początku i końca abonamentu
  1. Czy można korzystać ze wsparcia Opiekuna Handlowego?

Oczywiście. Zespół Doradców Klienta jest do Twojej dyspozycji. Skontaktujesz się z nami dzwoniąc na nr 801 04 45 45 lub 22 535 88 00.

  1. Czy w ramach umowy SMART dostępne są szkolenia z obsługi programu?

Tak, każdy użytkowników programów LEX w umowie SMART może brać udział w bezpłatnych webinariach dotyczących obsługi LEX-a.

Aktualne terminy szkoleń online z LEX-a oraz zapisy dostępne są na stronie https://szkolenia.wolterskluwer.pl/szkolenia-produktowe/lex/.

Dodatkowo oferujemy także bezpłatne, indywidualne szkolenia telefoniczne, które zamawiać można na stronie: https://szkolenia.wolterskluwer.pl/szkolenia-produktowe/lex/szkolenie-telefoniczne-z-funkcjonalnosci-lex,1534.html.

  1. Jakie formy wsparcie przysługują w ramach umowy SMART?

Wszystkim użytkownikom LEX-a zapewniamy szeroki wybór wsparcia i pomocy w obsłudze programów.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.