LEX Compliance RODO – Uprawnienia użytkowników

Dostęp do poszczególnych modułów programu uzależniony jest od nadanych przez administratora systemu uprawnień – pełnych, rozszerzonych albo podstawowych, a także posiadaniu dodatkowych uprawnień – managera zdarzeń organizacyjnych oraz prawnika.

Aby wejść w matrycę uprawnień poszczególnych pracowników, należy przejść na zakładkę Zarządzanie > Użytkownicy, a następnie wybieramy z listy osobę, której chcemy przypisać stosowne uprawnienia. Ukaże się nowy widok, z danymi podstawowymi użytkownika, a także panel Uprawnienia z tabelą jednostek.

Następnym krokiem, jest więc wskazanie jednostki do której przypisany jest konkretny użytkownik. Klikając w opcje: Nadaj prawa, Zabierz prawa, Zmień prawa, możemy modyfikować poziomy dostępu użytkownika.

image.png

Pod opcją Przypisz funkcję, kryją się dwie role, które można przypisać konkretnym użytkownikom.

Funkcja prawnika – odpowiada za weryfikację zadań pod względem prawnym. Funkcja powinna być przypisywana jedynie prawnikom obsługującym podmiot.

Menedżer Zdarzeń Organizacyjnych – administruje zdarzenia organizacyjne zgłaszane przez użytkowników.

W następnym widoku, po przejściu na zakładkę Uprawnienia, możemy na matrycy uprawnień zaznaczyć konkretne opcje, bądź skorzystać z predefiniowanych ustawień jak: podstawowe, rozszerzone czy pełne. Dla administratora/inspektora ochrony danych osobowych, zaleca się wybranie ustawień pełnych. Dla pozostałych użytkowników, podstawowych.

image.png

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.