Nie mogę zalogować się do systemu Progman Cloud Kadry Płace. Nie otrzymałam linku aktywacyjnego. Co zrobić?

23 maja 2023

W przypadku gdy użytkownik nie otrzyma na adres mailowy wiadomości z linkiem aktywującym, należy w polu wyszukiwania przeglądarki internetowej wpisać adres https://borg.wolterskluwer.pl a następnie wybrać Przypomnij hasło .

Wykonując kolejne kroki konieczne jest wprowadzenie adresu mailowego i aktywowanie przycisku Potwierdź .

Na wskazaną skrzynkę mailową powinien trafić mail z informacją o ustanowieniu nowego hasło poprzez postępowanie zgodnie z instrukcją.

 

W razie braku maila zaleca się sprawdzenie folderu SPAM.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę