Proces wdrożenia LEX Kontrola Zarządcza

10 grudnia 2020

Wdrożenie oprogramowania LEX Kontrola Zarządcza to proces, który składa się z 5 podstawowych etapów, z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki jednostki samorządu terytorialnego.

Naszym zadaniem jest przeprowadzenie Cię przez każdy z nich.

Pobierz PDF i poznaj etapy wdrożenia w praktyce

Warunki korzystania z oprogramowania LEX Kontrola Zarządcza

  1. Kroki poprzedzające wdrożenie:
    • podpisanie zamówienia oraz akceptacja warunków umowy (OWU – Ogólne warunki umowy dotyczące udzielania licencji …);
    • przekazanie przez Ciebie informacji i materiałów niezbędnych do wykonania przez nas analizy przedwdrożeniowej;
    • wyznaczenie z Twojej strony Administratora licencji;
    • realizacja wdrożenia oraz konfiguracji systemu.
  2. System jest dostępny online i jest zabezpieczony, przed nieuprawnionym dostępem, danymi autoryzacyjnymi w postaci loginu oraz hasła.
  3. Okres abonamentowy wynosi co najmniej jeden r Może być dłuższy, co wymaga ustalenia i przygotowania odpowiedniej umowy.
  4. Z myślą o ciągłości pracy w Twojej jednostce zapewniamy szybki czas reakcji w przypadku ewentualnych, niepożądanych zdarzeń. Jeżeli będziesz potrzebował dodatkowego szkolenia, skontaktuj się z nami i wspólnie ustalimy indywidualne warunki.
  5. Aby oprogramowanie LEX Kontrola Zarządcza działało poprawnie na Twoim komputerze potrzebujesz przeglądarki wspierające HTML
    • CSS3 oraz włączoną obsługę JavaScript.

Wspierane wersje przeglądarek to:

  • Microsoft Edge >= 38;
  • Mozilla Firefox >= 54;
  • Google Chrome >= 59.

Zalecamy Ci regularne aktualizowanie przeglądarek do najnowszych wersji.

Ważne! Prosimy również, abyś pamiętał o instalacji wszystkich udostępnionych przez nas zmian (aktualizacji), a także pakietów naprawczych (tzw. servicepack’ów) oraz poprawek (patch-y) systemu operacyjnego. Jest to podstawa do realizacji przez nas świadczeń pomocniczych, w tym świadczeń gwarancyjnych.

 

Zobacz, jak LEX Kontrola Zarządcza wspiera 5 najważniejszych procesów kontroli zarządczej

1. Przygotowanie planu działalności
(cele strategiczne, operacyjne, zadania, mierniki).

2. Monitorowanie zgodności z prawem i procedurami wewnętrznymi
(identyfikacja obszarów zgodności i niezgodności).
Więcej o monitorowaniu zgodności z prawem ➞

3. Zarządzanie ryzykiem
(identyfikacja, analiza i ocena, działania korygujące).
Więcej o obsłudze procesu ryzyka ➞

4. Samoocena i komunikacja
ocena funkcjonowania kontroli zarządczej przez kierowników jednostek i pracowników.
Więcej o samoocenie kontroli zarządczej ➞

5. Dokumentowanie działań realizowanych w ramach kontroli zarządczej
(raporty, sprawozdawczość).
Więcej o dokumentowaniu kontroli zarządczej ➞

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę