W produktach klasy Optimum i Premium oferujemy możliwość zadania pytania merytorycznego, a czasem zamówienia wzorów ze ściśle wskazanych tematów. Poniżej – instrukcja korzystania z funkcji.
Pytanie można zadać, zaś wzór – zamówić, klikając link Zadaj pytanie umieszczony na czarnym pasku w górnej części ekranu.
Otworzy się formularz do zadania pytania (lub zamówienia wzoru) w portalu Pytania i Odpowiedzi.
Należy wybrać właściwy temat z listy dostępnych tematów. Temat jest ściśle związany z posiadanym produktem i jego wersją. Po wyborze tematu należy wpisać treść pytania.
Uwaga! „Zamów wzór” to jeden z tematów!
Następnie należy wybrać przycisk Szukaj. System przeszuka już istniejące odpowiedzi na pytania podobne i wyświetli ich listę. Jeżeli na liście nie znajdzie się satysfakcjonująca odpowiedź, należy kliknąć przycisk Zadaj pytanie.
Odpowiedź na pytanie powinna zostać udzielona w ciągu siedmiu dni roboczych, a zamówienie wzoru zrealizowane w ciągu czternastu dni roboczych (dzień zadania pytania nie jest wliczany do terminu). W przypadkach bardziej skomplikowanych lub w przypadku dużej liczby pytań do specjalistów termin ten może ulec przedłużeniu o kolejne siedem dni.
Nowo zadane pytanie można obserwować w zakładce Nowe, w portalu Pytania i Odpowiedzi. Odpowiedź będzie dostępna w zakładce Z ODPOWIEDZIĄ. Ponadto otrzymasz email z powiadomieniem o udzieleniu odpowiedzi (konto na portalu jest powiązane z emailem, z którego są zadawane pytania).
By dopytać lub ocenić odpowiedź, należy użyć opcji „Opinia” przy odpowiedzi. Jeżeli ocena jest niższa niż 3, należy ją uzasadnić.
W portalu Pytania i Odpowiedzi można wyszukiwać pytania – także z opcją przeszukiwania wyłącznie pytań zadanych przez siebie.
Formularz wyszukiwania
Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.