Co zrobić, gdy podczas szkolenia wystąpią problemy techniczne?

7 lipca 2017

 

Jeżeli w trakcie szkolenia pojawią się problemy techniczne:

– dźwięk jest zbyt cichy – zalecamy zwiększenie głośności na komputerze, a także skorzystanie ze słuchawek lub głośników zewnętrznych (w nich również warto zwiększyć głośność)

– nie ma obrazu – zalecamy odświeżenie strony przez kliknięcie F5 na klawiaturze lub ponowne uruchomienie szkolenia online przez indywidualny link. – dźwięk lub obraz jest przerywany – problemem najczęściej jest niestabilne połączenie z Internetem – zalecamy podłączenie komputera za pomocą kabla i przetestowanie prędkości połączenia.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę