Centrum Pomocy TAX Alert

Witamy w Centrum Pomocy programu TAX Alert.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami, które ułatwią Państwu korzystanie z naszej platformy.

Spis Treści

  1. Jakie są konsekwencje użycia przez odbiorcę biuletyny opcji "Aby nie otrzymywać maili, kliknij Wyłącz subskrypcję " (widocznej na dole biuletynu)?
  2. W jaki sposób mogę usunąć odbiorcę z wysyłki newslettera?
  3. Czy mogę samemu stworzyć news i wysłać go do klienta?
  4. Gdzie mogę znaleźć regulamin TAX Alert?
  5. Gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych w kontekście korzystania z Tax Alert?
  6. Dlaczego nie mam żadnych dostępnych newsów w aplikacji celem utworzenia biuletynu?
  7. Jak często są publikowane newsy w TAX Alert?
  8. Czy w Tax Alert ukazują się newsy dotyczące projektów ustaw?
  9. Jaki jest zakres tematyczny prezentowanych w TAX Alert newsów?
  10. Czy mogę przesłać ponownie wysłany biuletyn?
  11. Czy aby stworzyć biuletyn trzeba mieć uprawnienia administratora?
  12. Rozliczam klienta, który prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i sp. z o.o. Czy podczas dodawania odbiorcy do Tax Alert powinnam w obu przypadkach zaznaczyć inne etykiety, np. CIT i PIT , KPIR i pełna księgowość? Klient posługuje się jednym adresem mailowym.
  13. Czy jest możliwość zwiększenia listy odbiorców np. do 100?
  14. Moim zdaniem ostatnio dodany do Tax Alert news powinien mieć inne etykiety, niż te zaproponowane przez autora. Czy mogę zmieniać przypisane newsowi etykiety?
  15. W jaki sposób mogę uzyskać potwierdzenie, że odbiorca otworzył wysłany przeze mnie biuletyn?
  16. Czym różnią się etykiety opcjonalne (zielone) od etykiet wymagalnych (niebieskich)?

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę