Centrum Pomocy LEX Documento

Witamy w Centrum Pomocy programu LEX Documento.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami, które ułatwią Państwu korzystanie z naszej platformy.

Spis Treści

  1. Jak zalogować się do LEX Documento?
  2. Jak wyszukać formularze?
  3. Czy formularze dostępne w LEX Documento są zależne od posiadanego pakietu Systemu Informacji Prawnej LEX?
  4. Na liście formularzy nie ma interesującego mnie dokumentu. Co mogę zrobić?
  5. Czy mogę mieć własne wzory w LEX Documento?
  6. Skąd mam wiedzieć, które wzory z Systemu Informacji Prawnej LEX są dostępne również w LEX Documento?
  7. Czy mogę edytować wygenerowane dokumenty?
  8. Czy mogę pobierać dokumenty również w formacie PDF?
  9. Czy mogę zapisywać wypełnione formularze?
  10. Gdzie mogę odnaleźć wypełnione przeze mnie formularze?
  11. Co z danymi osobowymi zamieszczonymi w formularzach? Czy są chronione?
  12. Czy Wolters Kluwer ma dostęp do wypełnionych formularzy?
  13. Nie chcę za każdym razem wpisywać swoich danych do formularza. Czy mogę je gdzieś zapisać?
  14. Czy mogę hurtowo dodać dane moich pracowników oraz kontrahentów do kartoteki?
  15. Chcę szybko przygotować jeden dokument dla wielu podmiotów. Czy jest to możliwe?
  16. Czy dane firm są automatycznie uzupełnianie, jeśli znamy ich NIP?
  17. Czy LEX Documento sprawdza poprawność wpisywanych danych?
  18. Znaleziony przeze mnie formularz składa się z kilku dokumentów. Co w przypadku, jeśli tylko jeden z nich mnie interesuje?
  19. Jak mogę odróżnić pojedyncze dokumenty od tzw. paczek dokumentów?
  20. Czy formularze są aktualne pod kątem prawnym?
  21. Pod tytułem formularza widnieje napis „nieaktualny”. Co to oznacza?
  22. Gdzie znajdę filmy instruktażowe LEX Documento?

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę