Lista zmian LEX Documento 1.9.0 (data publikacji wersji – 15.12.2020)

 

  • Rozpoznawanie powtarzających się rekordów w kartotece – znasz dwóch Janów Kowalskich? Nie? To skąd się wzięli w Twojej kartotece? Dzięki temu usprawnieniu będziesz mieć porządek w swojej documentowej książce adresowej. Documento rozpozna rekordy o tej samej nazwie i spyta, czy chcesz je zachować czy nadpisać. A jeśli jednak znasz dwie osoby o tym samym imieniu i nazwisku, to możesz je dodatkowo oznaczyć w polu ID (np. Jan Kowalski – dostawca i Jan Kowalski – pracownik).
  • Hurtowe generowanie dokumentów – koniec z nadmiernym klikaniem! Jeśli wypełniłeś ten sam formularz kilka razy (np. przygotowałeś umowę o pracę dla 10 pracowników), to nie musisz już generować pliku dla każdego formularza oddzielnie. Zaznacz checkboxem wszystkie wypełnienia (np. 10 umów o pracę), które chcesz pobrać i KLIK! Komplet dokumentów wyląduje na Twoim dysku. A jeśli zapomniałeś o wypełnieniu wszystkich pól lub wpisałeś błędne dane w jednym z tych formularzy, to Documento wyświetli czerwoną metkę „Uzupełnij” przy tej pozycji – dzięki temu nie będziesz musiał sprawdzać każdej umowy oddzielnie.
  • Automatyczne wylogowanie – w trosce o bezpieczeństwo danych, wprowadziliśmy mechanizm automatycznego wylogowania po 60 minutach. Informację o czasie sesji znajdziesz w prawym górnym rogu. Na 3 minuty przed końcem sesji Documento wyświetli komunikat o upływającym czasie. Jeśli mimo to, użytkownik pozostanie w bezczynności, to zostanie wylogowany z systemu. Podobnie, jak w systemach bankowych, kojarzysz? Tylko w Documento masz trochę więcej czasu na „nic nie robienie”.
  • Sekcja „Odzyskane” – jeśli zostałeś automatycznie wylogowany, a nie zdążyłeś zapisać zmian w formularzu czy kartotece, to zapiszą się one w nowopowstałej sekcji „Odzyskane”. Dzięki temu nie stracisz informacji, które wprowadziłeś do programu przed wylogowaniem z powodu bezczynności w systemie. Od teraz nic się już nie zgubi!
  • Odświeżony wygląd pobierania dokumentów – nie chcemy w programie miliona przycisków 😊 idziemy z duchem czasu i upraszczamy widoki, od których można dostać oczopląsu – a tak było w przypadku generowania paczek dokumentów. Spójrz na załączone zrzuty ekranu – teraz wygląda to lepiej, prawda?
  • Możliwość edycji pól z danymi pobranymi z LEX Informatora PrawnoGospodarczego – chodzi o te wyszarzone pola, do których są wstawiane aktualne dane spółki z KRS. Jeśli chcesz je zmienić – śmiało! Od teraz za pomocą „gumki” wyczyścisz te dane i będziesz mógł je wpisać samodzielnie. UWAGA! Dotyczy tylko modułu LEX Documento KRS.