Dlaczego podczas zamknięcia miesiąca stycznia program komunikuje, iż nie został utworzony bilans otwarcia?

Program kontroluje, czy dla danej jednostki został utworzony bilans otwarcia. Jeżeli podczas zamykania miesiąca stycznia program pokazuje się komunikat, że nie utworzono bilansu otwarcia dla danego dziennika, wówczas należy sprawdzić, czy taki dokument został wprowadzony w kartotece dokumentów. Jeśli znajduje się na liście, to dla grupy dokumentów, w której został zadekretowany zdefiniowano zły rodzaj dokumentu. W celu jego zmiany należy wejść do menu Kartoteki – Grupy dokumentów i ustalić rodzaj dokumentu Bilans otwarcia. Ustalenie błędnego rodzaju dokumentu powoduje także, iż na wydruku Zestawienie obrotów i sald nie będą wykazywane kwoty w odrębnej kolumnie.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.