Eksport – Zapisz jako

W naszej codziennej pracy często napotykamy na problemy wynikające z kopiowania treści pomiędzy dokumentami, niechcianą zmianą formatowania w dokumencie, a nadmiar papierowych wersji zabiera ostatnie wolne miejsca w szafach czy na biurku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i problemom naszych użytkowników udostępniamy szereg narzędzi dostępnych w zakładce Eksport.

 

 

Funkcja – Zapisz jako – Jak to działa?

 

Po wejściu w zakładkę Eksport należy kliknąć w ikonę   –  Zapisz jako. Kliknięcie rozwinie menu z dwoma opcjami do wyboru. Zapis w formacie .docx oraz eksport do formatu .pdf.

 

 

Po wybraniu odpowiedniego formatu do zapisu, dokument automatycznie pobierze się i zapisze w folderze domyślnym dla pobieranych plików z przeglądarki internetowej.

 

Funkcja – Zapisz jako – Jakie niesie za sobą korzyści?

 

Korzystanie z tej funkcji eliminuje problem kumulujących się dokumentacji w wersji papierowej. Możemy wyeksportować dokument do wersji elektronicznej (format .docx lub .PDF) z zachowaniem danych metrykalnych, przypisów redakcyjnych czy w przypadku ustaw z porównaniem do poprzedniej wersji. Taką wersję możemy łatwo archiwizować w naszym komputerze lub korzystając z LEX Aktówki.