FAQ – problemy techniczne

10 grudnia 2020

1. Jakie są wymagania techniczne systemu?

Do poprawnego działania systemu wymagana jest przeglądarka wspierająca HTML 5, CSS3 oraz włączona obsługa JavaScript. Wspierane wersje przeglądarek są następujące:

– Microsoft Edge >= 37,
– Mozilla Firefox >= 46,
– Google Chrome >= 50.
Zalecane jest regularne aktualizowanie przeglądarek do najnowszych wersji.

 

2. Czy system wykorzystuje komunikację szyfrowaną?

Tak, system korzysta z protokołu https (TLS) z wykorzystaniem 256-bitowych kluczy.

3. Czy możliwe jest ustawienie polityki haseł?

Hasła są ustawione odgórnie, min 8 znaków, duża i mała litera do tego cyfra lub znak specjalny.

4. Czy są robione backupy systemu?

Dane są archiwizowane przez WKP w trybie codziennym przez 2 tygodnie od stworzenia systemu następnie tygodniowym przez rok a po upływie jednego roku w trybie miesięcznym.

 

5. Czy system współpracuje z Active Directory?

LKZ ma możliwość współpracy z Active Directory w trybie SSO (pojedynczego logowania) w zakresie automatycznego zakładania użytkowników. Należy jednak pamiętać, że administrator programu musi nadać uprawnienia użytkownikowi w systemie.
Aby zalogować się za pomocą Active Directory na stronie serwisu logowania WK (logowanie.lex.pl) należy wybrać przycisk Zaloguj przez usługę ADFS.

 

6. Czy program jest aktualizowany?

Tak, program jest aktualizowany w zakresie zawartości – checklist jak również rozwijany pod względem narzędziowo – funkcjonalnym. Listy, które są obecnie w aktualizacji lub stały się nieaktualne są oznaczane w systemie odpowiednim statusem.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę