FAQ – problemy techniczne

1. Jakie są wymagania techniczne systemu?

Do poprawnego działania systemu wymagana jest przeglądarka wspierająca HTML 5, CSS3 oraz włączona obsługa JavaScript. Wspierane wersje przeglądarek są następujące:
– Internet Microsoft Internet Explorer 11,
– Microsoft Edge >= 37,
– Mozilla Firefox >= 46,
– Google Chrome >= 50.
Zalecane jest regularne aktualizowanie przeglądarek do najnowszych wersji.

 

2. Czy system wykorzystuje komunikację szyfrowaną?

Tak, system korzysta z protokołu https (TLS) z wykorzystaniem 256-bitowych kluczy.

3. Czy możliwe jest ustawienie polityki haseł?

Hasła są ustawione odgórnie, min 8 znaków, duża i mała litera do tego cyfra lub znak specjalny.

4. Czy są robione backupy systemu?

Dane są archiwizowane przez WKP w trybie codziennym przez 2 tygodnie od stworzenia systemu następnie tygodniowym przez rok a po upływie jednego roku w trybie miesięcznym.

 

5. Czy system współpracuje z Active Directory?

LKZ ma możliwość współpracy z Active Directory w trybie SSO (pojedynczego logowania) w zakresie automatycznego zakładania użytkowników. Należy jednak pamiętać, że administrator programu musi nadać uprawnienia użytkownikowi w systemie.
Aby zalogować się za pomocą Active Directory na stronie serwisu logowania WK (logowanie.lex.pl) należy wybrać przycisk Zaloguj przez usługę ADFS.

 

6. Czy program jest aktualizowany?

Tak, program jest aktualizowany w zakresie zawartości – checklist jak również rozwijany pod względem narzędziowo – funkcjonalnym. Listy, które są obecnie w aktualizacji lub stały się nieaktualne są oznaczane w systemie odpowiednim statusem.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.