Gdzie mogę zarządzać licencją i użytkownikami?

14 maja 2023

Zarządzanie licencją odbywa się w Serwisie logowania. Osoba będąca administratorem licencji Cyfrowej Kancelarii, po przejściu do zakładki Administracja w serwisie logowania będzie mogła przeglądać i modyfikować listę użytkowników oraz administratorów przypisanych do licencji.

Do tej zakładki administrator licencji można dostać się także z poziomu samej aplikacji Cyfrowa Kancelaria. W tym celu należy przejść do modułu Ustawienia, skierować się do sekcji Użytkownicy, a tam kliknąć w przycisk Przejdź do zarządzania licencją.

 

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę