Jak połączyć się zdalnie z konsultantem?

25 września 2023

Wsparcie zdalnego konsultanta jest bardzo wygodnym sposobem uzyskania pomocy online. Nie trzeba czekać na umówienie wizyty serwisanta. Za pomocą paru kliknięć myszką jesteśmy w stanie uzyskać efekt obecności technika Wolters Kluwer Polska na miejscu

W celu uzyskania pomocy, należy skontaktować się z konsultantem pod numerem infolinii: 801 04 45 45

 

Aby połączyć się z konsultantem, należy pobrać i uruchomić poniższy program (AnyDesk):

Proszę o pobranie i uruchomienie pliku:

zdalny.exe lub zdalny.zip

 

zdalny.dmg (instrukcja odblokowania AnyDesk w systemie MacOS)

 

Informacja:

W trosce o bezpieczeństwo danych naszych klientów gwarantujemy poufność przeprowadzonego połączenia. Plik, który Państwo ściągniecie umożliwi połączenie z konsultantem po podaniu przez Państwa unikalnego kodu. Wszystkie operacje wykonywane na Państwa komputerach są widoczne na ekranie. Konsultant bez Państwa zgody nie ma prawa na ingerencje w system lub zmianę danych.

Powyższe rozwiązanie zostało wprowadzone w trosce o wygodę i szybkość reakcji na potrzebę serwisową.

Starsza wersja pliku dla Windows (TeamViewer):
zdalny.exe (link) i zdalny.zip (link)

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę