Zapoznaj się z podstawowymi funkcjami systemu ProgMedica
Badanie zgodności – badania zgodności przeprowadzane są w oparciu o listy pytań kontrolnych
Listy pytań kontrolnych – zbiór list pytań kontrolnych służących do przeprowadzania testów zgodności tworzonych przez ekspertów z zakresu prawa ochrony zdrowia.
Pytania kontrolne – wygląd przykładowego badania zgodności
Poziom zgodności – szybkie i precyzyjne monitorowanie zgodności działania z aktualnymi przepisami prawa, wymogami zarządzeń NFZ, standardami akredytacyjnymi lub wewnętrznymi procedurami.
Rejestr ryzyka – tworzenie rejestru ryzyka w ramach ryzyk występujących w szpitalu.
Zgłoszenie ryzyka – zgłoszenie ryzyka w ramach ryzyk występujących w szpitalu.
Mapa ryzyka – tworzenie mapy ryzyka zgodnie z kategoriami zgłoszonych ryzyk
Zadania i projekty – możliwość przesyłania zadań w ramach realizacji projektów do pracowników, oddziałów, grup zadaniowych.
Monitoring z realizacji zadań -do każdego zadania powstaje sprawozdanie (raport) wykonującego zadanie.
Ankiety – tworzenie ankiet z funkcją wysyłki mailem. Możliwość przeprowadzania badań anonimowych i analizowania wyników w formie raportów.
Plany działalności – prowadzenie dokumentacji standardów systemu kontroli zarządczej, przygotowanie planu działalności szpitala oraz generowanie sprawozdań z wykonania tego planu.
Rejestr zdarzeń niepożądanych- umożliwia monitorowanie i obsługę zgłoszonych zdarzeń niepożądanych