Jakie są rodzaje uprawnień?

W systemie występuje gradacja uprawnień:

– uprawnienia podstawowe – głównie uprawnienia odbiorcze, umożliwiające wykonanie podstawowych funkcji w systemie. Przyznawane szeregowym pracownikom;
– uprawnienia rozszerzone – uprawnienia pozwalające nadzorować pracę działu do którego należy użytkownik;
– uprawnienia pełne – podgląd na wszystkie zdarzenia w systemie;

Możliwości funkcjonalne uprawnień mogą być zawężane lub rozszerzane na matrycy uprawnień przez administratora.

Dodatkowo w systemie można przypisać funkcje:
– managera zdarzeń organizacyjnych – funkcja umożliwiająca kompleksowe zarządzanie zgłoszonymi zdarzeniami w tym incydentami RODO;
– prawnik – opcja przypisywana prawnikowi w organizacji. Ma zastosowanie przy weryfikacji prawnej w module zadań.
Uprawnienia mogą być modyfikowane przez administratora systemu po stronie klienta.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.