Kalendarium udostępnia informacje o zmianach w systemie prawa w wybranej przez Użytkownika dacie lub w zakresie dat.
Kalendarium uruchamia z lewego menu strony startowej.
Aby wybrać zakres dat, dla których mają być prezentowane wydarzenia, należy skorzystać z kalendarza dostępnego w prawej górnej części okna Kalendarium. Domyślnie Kalendarium ustawione jest na dzień korzystania z programu (Dzisiaj). Możesz zmienić tę datę i podać własny zakres dat.
Możesz skorzystać również ze zdefiniowanych zdarzeń, jak np. „Wejście w życie” we wskazanym zakresie dat. Swój wybór potwierdź ikoną Zastosuj.
W lewym panelu okna z Kalendarium wyświetlane są rodzaje wydarzeń, które mają miejsce w wybranym zakresie dat, tj.:
a także kategorie (miejsca publikacji) aktów prawnych, których wydarzenia dotyczą.
Listę aktów prawnych w Kalendarium obsługuje się tak samo jak standardową listę aktów prawnych, włącznie z filtrowaniem i wyszukiwaniem w wynikach.
Możesz określić, jakie akty prawne NIE mają być prezentowane w Kalendarium. Wybranie określonych danych spowoduje usunięcie z listy aktów spełniających wskazane kryteria. W tym celu należy wejść w Ustawienia programu i przejść do zakładki Kalendarium. Po dokonaniu wyboru, należy kliknąć Zapisz.
Aby przywrócić wyświetlanie określonych kategorii dokumentów, należy usunąć wybór za pomocą .
Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.