23 października 2020
Znajdujący się po lewej stronie ekranu panel menu systemowego, zawiera wszystkie funkcjonalności programu, niezbędne do codziennej pracy.
Zgłoś zdarzenie – opcja związana ze zgłoszeniem zdarzenia, związanym z naruszeniem bezpieczeństwa danych osobowych.
Struktura organizacyjna – moduł widoczny z poziomu administratora, pozwala na wprowadzenie zmian w strukturze organizacyjnej podmiotu.
Słowniki – opcja dla administratora systemu, powala na dokonywanie zmian w danych słownikowych takich jak np.: programy i działania, projekty i cele, formy realizacji, stanowiska, rejestry RODO itd.
Zarządzanie – administrator systemu, zmiana ustawień użytkowników.
Zadania – opcje związane z wysyłaniem zadań i wykonywaniem sprawozdań.
Ankiety – opcje związane z utworzeniem, wykonaniem lub wysyłką ankiet.
Rejestry RODO – moduł gromadzący rejestry czynności związanych z ochroną danych.
Listy kontrolne – zbiór list pytań kontrolnych służących do przeprowadzenia badań zgodności i bezpieczeństwa danych.
Wiadomości – opcje związane z wysyłaniem i odbieraniem wiadomości.
Zdarzenia organizacyjne – ustawienia związane ze zgłaszaniem zdarzeń organizacyjnych.
Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.