Paczka się spóźnia, co mam robić?

5 lipca 2017

 

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie jaki termin realizacji miała wybrana książka (przy każdej publikacji na stronie profinfo.pl zamieszczamy takie informacje). Dodatkowo w potwierdzeniu zamówienia, wysłanym na adres email, podaliśmy czas jego realizacji. Jeśli Twoje zamówienie dotyczy książki z przedsprzedaży, dodruku lub druku na życzenie sprawdź w potwierdzeniu zamówienia  jaki jest termin wydania lub druku publikacji.

Jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 12:00 danego dnia , czas jego realizacji należy liczyć od dnia następnego. Standardowo realizacja zamówienia książki dostępnej trwa 48 godzin + czas dostawy.

Jeśli termin się wydłuża prosimy kierować takie zgłoszenia na adres: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl

 

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę