Eksport – wyślij mailem
Platforma LEX oferuje szereg funkcjonalności usprawniających codzienną pracę Użytkowników. Jednym z takich narzędzi jest znajdująca się zakładce Eksport funkcja Wyślij mailem. Aby z niej skorzystać musimy wyszukać interesujący nas dokument, a następnie wybrać zakładkę Eksport.

Następnie wystarczy kliknąć: Wyślij mailem

Po pojawieniu się okienka uzupełniamy je o adres mailowy na który chcemy przesłać dokument. Możemy również dodać treść maila.

Po kliknięciu wyślij, dokument zostanie natychmiastowo przesłany na wybrany adres mailowy.
Jakie korzyści i zastosowania daje nam Wyślij mailem?
- Jeśli chcemy kontynuować pracę w miejscu gdzie nie mamy możliwości zalogowania się na platformę LEX,
- Jeśli nasz współpracownik jest poza dostępem do komputera i chcemy udzielić mu wsparcia w udostępnieniu niezbędnej informacji,
- Oszczędność przestrzeni. Przesłane dokumenty możemy zapisywać w formie elektronicznej bez konieczności drukowania,
- Możliwość wysłania dokumentu z podglądem zmian, które zaszły w ustawie,
- Ułatwienie wymiany informacji pomiędzy współpracownikami.