Eksport – wyślij mailem

Platforma LEX oferuje szereg funkcjonalności usprawniających codzienną pracę Użytkowników. Jednym z takich narzędzi jest znajdująca się zakładce Eksport funkcja Wyślij mailem. Aby z niej skorzystać musimy wyszukać interesujący nas dokument, a następnie wybrać zakładkę Eksport.

 

Następnie wystarczy kliknąć: Wyślij mailem

Po pojawieniu się okienka uzupełniamy je o adres mailowy na który chcemy przesłać dokument. Możemy również dodać treść maila.

Po kliknięciu wyślij, dokument zostanie natychmiastowo przesłany na wybrany adres mailowy.

 

Jakie korzyści i zastosowania daje nam Wyślij mailem?

  • Jeśli chcemy kontynuować pracę w miejscu gdzie nie mamy możliwości zalogowania się na platformę LEX,
  • Jeśli nasz współpracownik jest poza dostępem do komputera i chcemy udzielić mu wsparcia w udostępnieniu niezbędnej informacji,
  • Oszczędność przestrzeni. Przesłane dokumenty możemy zapisywać w formie elektronicznej bez konieczności drukowania,
  • Możliwość wysłania dokumentu z podglądem zmian, które zaszły w ustawie,
  • Ułatwienie wymiany informacji pomiędzy współpracownikami

 

Zachęcamy do korzystania z innych narzędzi LEX Eksport.