18 grudnia 2020
Narzędzie „Wysyłka e-mail” umożliwia hurtową wysyłkę odcinków płacowych na skrzynkę e-mail. Odcinki wysyłane drogą elektroniczną mogą zostać przesłane do wielu pracowników jednocześnie, szyfrowane są automatycznie nr PESEL pracownika bądź w przypadku braku PESEL Nr Paszportu. Wysyłane do pracowników wiadomości e-mail posiadają również możliwość szyfrowania SSL lub TLS. Adresy e-mail pracowników są automatycznie pobierane z okna Danych osobowych z zakładki Adresy > Adres zamieszkania > E-mail.
Parametry połączenia ze skrzynką e-mail można edytować na kartotece Rejestr Płatników w zakładce Parametry.
Pola na zakładce Parametry e-mail uzupełniamy w następujący sposób:
W przypadku błędnej wysyłki odcinków płacowych na adresy e-mail w systemie Płace zostanie wyświetlone okno z odpowiednim komunikatem wskazującym czego dotyczą ww. nieprawidłowości. Błędy wysyłki mogą dotyczyć m.in. braku adresu e-mail pracownika czy błędnie naliczonej listy płac.
Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.