10 grudnia 2020
Compliance – szybkie i precyzyjne monitorowanie zgodności działania z aktualnymi przepisami prawa, wymogami zarządzeń NFZ, standardami akredytacyjnymi lub wewnętrznymi procedurami.
Zarządzanie ryzykiem – opcje zgłaszania ryzyka oraz tworzenia rejestru ryzyka i mapy w ramach ryzyk występujących w szpitalu.
Listy pytań kontrolnych – zbiór list pytań kontrolnych służących do przeprowadzania testów zgodności tworzonych przez ekspertów z zakresu prawa ochrony zdrowia.
Raporty – opcje analizowania i raportowania pracy szpitala we wszystkich obszarach i obowiązkach ustalanych na podstawie regulaminu organizacyjnego placówki.
Zadaniowość – możliwość przesyłania zadań do pracowników, oddziałów, grup zadaniowych. Do każdego zadania powstaje sprawozdanie (raport) wykonującego zadanie.
Komunikator – pełni rolę poczty wewnętrznej. Wysyłający komunikat otrzymuje potwierdzenie przeczytania lub usunięcia wiadomości.
Ankiety – tworzenie ankiet z funkcją wysyłki mailem. Możliwość przeprowadzania badań anonimowych i analizowania wyników w formie raportów.
Terminarz – kalendarz/organizer pozwalający na umieszczanie w oknach poszczególnych dni tygodnia, zadań do wykonania. System umożliwia udostępnianie.
Incydenty medyczne – możliwość zgłaszania incydentów medycznych, obsługa oraz tworzenie rejestru zgłoszonych incydentów medycznych.
Kontrola zarządcza – prowadzenie dokumentacji standardów systemu kontroli zarządczej, przygotowanie planu działalności szpitala oraz generowanie sprawozdań z wykonania tego planu.
Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.