W produktach Optimum i Premium oferujemy możliwość zadania pytania merytorycznego, a czasem zamówienia wzorów ze ściśle wskazanych tematów. Poniżej instrukcja korzystania z funkcji.
Pytanie (albo zamówienie wzoru) można zadać klikając na link Zadaj pytanie umieszczony na czarnym pasku u góry ekranu.
Po kliknięciu otworzy się formularz zadania pytania (lub zamówienia wzoru) w Portalu Pytania i Odpowiedzi.
Należy wybrać właściwy temat z listy dostępnych tematów. Temat jest ściśle związany z posiadanym produktem i jego wersją. Po wyborze tematu należy wpisać treść pytania.
UWAGA: zamów wzór to jeden z tematów!
Następnie należy wybrać przycisk Szukaj. System przeszuka już istniejące odpowiedzi na pytania podobne i przedstawi listę. Jeżeli na liście nie znajdzie się satysfakcjonująca odpowiedź należy nacisnąć przycisk Zadaj pytanie.
Odpowiedź na pytanie powinna zostać udzielona w ciągu 7 dni roboczych, a zamówienie wzoru zrealizowane w ciągu 14 dni roboczych (dzień zadania pytania nie jest wliczany do terminu). W przypadkach bardziej skomplikowanych lub w przypadku szczególnego natężenia pytań termin ten może ulec przedłużeniu o kolejne siedem dni.
Swoje nowo zadane pytanie można obserwować na zakładce Nowe w Portalu Pytania i Odpowiedzi. Odpowiedź będzie dostępna w zakładce Z ODPOWIEDZIĄ. Zostanie również wysłany email z powiadomieniem o udzieleniu odpowiedzi (konto w Portalu jest powiązane z emailem z którego są zadawane pytania).
By dopytać lub po prostu ocenić odpowiedź należy użyć opcji opinia przy odpowiedzi. Jeżeli ocena jest niższa niż 3 należy uzasadnić swoją ocenę.
W Portalu Pytania i Odpowiedzi można również wyszukiwać pytania – również z opcją przeszukiwania wyłącznie zadanych przez siebie. Formularz wyszukiwania poniżej: