Zawartość oferty Sygnalista LEX Compliance

10 października 2024

W odpowiedzi na nowe wymagania dotyczące ochrony sygnalistów powstała wspólna oferta – Sygnalista LEX Compliance od dwóch doświadczonych i cenionych na rynku podmiotów – Wolters Kluwer Polska i Specfile Project, twórcy systemu Sygnanet.

W ramach oferty Sygnalista LEX Compliance, oprócz dostępu do systemu informacji prawnej LEX, zyskujesz także możliwość korzystania z systemu Sygnanet.

To nowoczesne połączenie systemu zgłaszania naruszeń z aktualną wiedzą prawną,
które zapewnia pełną ochronę sygnalistów i reputacji Twojej organizacji.

Dzięki ofercie Sygnalista LEX Compliance:

  1. Korzystasz z bezpiecznego, szyfrowanego i poufnego kanału zgłoszeń.
  2. Opracujesz procedury zgłoszeń naruszeń wewnętrznych i zewnętrznych.
  3. Tworzysz automatycznie elektroniczny rejestr zgłoszeń.
  4. Masz dostęp do poradników, szkoleń online i gotowych wzorów dokumentów.
  5. Przyjmujesz zgłoszenia przez elektroniczny formularz, zapewniający pełną poufność.

 

LEX to system informacji prawnej, który dostarcza praktyczną wiedzę o nowych obowiązkach i umożliwia ich szybkie wdrożenie dzięki: komentarzom, monografiom, poradnikom, webinariom i wzorom dokumentów. Dostęp do nich masz z dedykowanego pulpitu Ochrona sygnalistów. Znajdziesz tam najważniejsze materiały podzielone wg odbiorców ustawy: przedsiębiorstwa, urzędy, banki i inne.

Sygnanet to zaawansowany system do bezpiecznego przyjmowania i automatyzacji przetwarzania zgłoszeń sygnalistów. Jest prosty w obsłudze, gotowy do użycia w 5 minut i posiada rosnące grono klientów z różnych branż. Poprzez system zgłaszania naruszeń zyskujesz: intuicyjny interfejs i wdrożenie w kilka minut oraz szyfrowany kanał kontaktu z sygnalistą oraz poufność treści przekazywanych zgłoszeń.

 

 

Jak rozpocząć pracę z systemem Sygnanet?

Aby rozpocząć pracę z systemem Sygnanet wystarczy zarejestrować organizację.

Po zakupie oferty Sygnalista LEX Compliance Twój Administrator licencji otrzymuje mailowo link do rejestracji oraz link aktywacyjny wraz z dalszymi krokami. Odpowiedzialność za dodanie do systemu użytkowników Twojej organizacji jest po stronie Administratora. Jeśli nie masz jeszcze dostępu do systemu Sygnanet, skontaktuj się z nim. 

Jak wdrożyć system Sygnanet w organizacji?

Możesz z łatwością wdrożyć system do zgłaszania nieprawidłowości w swojej organizacji na 2 sposoby:

  1. Samodzielnie, korzystając z wyczerpujących materiałów szkoleniowych i dokumentacji. Włącznie ze szkoleniami dla pracowników, które otrzymasz w materiałach powitalnych od Sygnanetu.
  2. Zgłaszając się na grupowe szkolenie organizowane przez Sygnanet. Zaproszenia na spotkanie online znajdziesz również w materiałach powitalnych od Sygnanetu. Spotkanie wdrożeniowe trwa od 50 minut do 2 godzin i może w nim wziąć udział więcej niż jedna organizacja.

Kontakt z przedstawicielem Sygnanet

Ważne! Przedstawiciel Sygnanet pozostaje do dyspozycji ws. funkcjonowania systemu przez cały czas trwania współpracy (Milka Wojtkowiak milka.wojtkowiak@specfile.pl). Na platformie wdrożeniowej – https://zapis.specfile.pl/wdrozenie_systemu – są dostępne filmiki instruktażowe oraz instrukcje PDF, które pomagają w pracy z systemem Sygnanet.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę