Co zrobić, gdy pojawi się problem z kartą do czytnika?

30 marca 2023

    1. Po przyłożeniu karty do czytnika pokazuje się komunikat KARTA NIEZNANA.

Jeżeli pojawi się komunikat KARTA NIEZNANA może to oznaczać jedną z poniższych przyczyn:
• Karta nie została przypisana do dziecka
• Karta została przypisana do dziecka ale czytnik nie wykonał synchronizacji i nie pobrał najnowszej listy kart.

  • Po przyłożeniu karty do czytnika pokazuje się komunikat KARTA NIEAKTYWNA.

 

Jeżeli pojawi się komunikat KARTA NIEAKTYWNA oznacza to, że karta została zablokowana i należy aktywować kartę ponownie. Kartę należy przypisać poprzez przycisk Przypisz.

  • W przypadku, gdy po przyłożeniu karty do czytnika, urządzenie nie reaguje na kartę i karta w żaden sposób nie zostaje odbita, należy sprawdzić czy karta nie jest uszkodzona. Taką kartę trzeba odesłać na adres:Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
    ul. Cypriana Kamila Norwida 1, 80-280 Gdańsk

    Po otrzymaniu karty, sprawdzimy kartę i jeżeli karta nie ma widocznych uszkodzeń – zostanie wymieniona.

 

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę