Interaktywne panele i pulpity

 

Główną część strony startowej zajmuje pulpit z interaktywnymi panelami, w których prezentowane są informacje, linki do dokumentów lub linki do funkcji. Użytkownik może sam ustawić kolejność wyświetlania paneli (metodą „przeciągnij – upuść”), usuwać je bądź dodawać nowe. Jeżeli pulpitów jest więcej niż jeden, sam ustala, z którego chce korzystać.

 

Nowy panel z linkami do dokumentów

Aby dodać panel zawierający linki do najnowszych dokumentów danej kategorii należy skorzystać z widocznej opcji Dodaj nowy panel / Nowe dokumenty.

W nowym menu należy wybrać Kategorię oraz (ewentualnie) podkategorię dokumentów, które mają być wyświetlane w panelu (np. kategoria: Orzeczenia i pisma urzędowe, podkategoria: Orzeczenia sądów). Dodatkowo należy wskazać Hasło czyli zakres tematyczny z którego dokumenty będą prezentowane (np. Odpowiedź na skargę kasacyjną).

 

Nazwa utworzonego przez nas panelu zostanie wygenerowana automatycznie na podstawie dokonanych wcześniej wyborów. Nazwę można jednak modyfikować i nowy panel nazwać np. Postępowanie cywilne.

Po wszystkim należy kliknąć na ikonę Dodaj.

 

Wyświetlenie pełnej listy z panelu

Po kliknięciu w odnośnik „Zobacz wszystko”  wyświetlona zostanie w pełna lista wszystkich dokumentów. Użytkownik może również odznaczyć w Ustawieniach opcję „Otwieraj linki w nowej zakładce”. Wówczas lista otworzy się w nowej zakładce przeglądarki.

 

Inne panele do wyboru

Poza panelami z dokumentami Użytkownik może umieścić na pulpicie następujące panele:

  • Kodeksy;
  • Ustawy podatkowe;
  • Redakcja poleca;
  • Nadchodzące terminy;
  • Przybornik;
  • Ostatnio wyszukiwane;
  • Ostatnio otwierane;
  • Prawo.pl;
  • Prawo.pl – temat dnia;
  • Dokumenty z aktówki.

 

Spersonalizowane pulpity

Każdy Użytkownik ma możliwość stworzenia jednego bądź kilku własnych pulpitów. Dzięki temu zyskuje szybki dostęp do wybranych treści bezpośrednio z Ekranu powitalnego.

Aby to uczynić, należy klikną na ikonę  i z rozwijanego menu wybrać opcję Dodaj nowy pulpit. W nowym oknie należy podać nazwę nowego pulpitu (np. Zamówienia publiczne) i kliknąć na ikonę Dodaj.

Następnie Użytkownik może dowolnie ustalać właściwości i widoczność Paneli. Nowe ustawienia zostaną zapisane dla aktualnie wybranego pulpitu.

 – pozwala na zmianę nazwy pulpitu.

 –  służy do usuwania pulpitu.

 

Pulpity branżowe/tematyczne

Użytkownik może mieć dostęp do pulpitów branżowych/tematycznych przygotowanych przez Redakcję. Pulpity takie zawierają wybrane linki do najważniejszych dokumentów, widoków i źródeł związanych z danym tematem. Przykłady pulpitów branżowych:

  • Pulpit Księgowy;
  • Pulpit RODO;
  • Pulpit Samorządowy;
  • Pulpit Reforma KPC;
  • Pulpit Koronawirus.

Dostęp do pulpitów branżowych uzależniony jest od produktów posiadanych przez Użytkownika. Układu pulpitów branżowych nie można edytować.