Jak dodać rezygnację pracownika z PPK ?

4 sierpnia 2023

Po zalogowaniu się do systemu Progman Cloud Kadry Płace, wybierz moduł „Kadry Płace”.

 

W panelu głównym wybierz zakładkę „Pracownicy” (pkt 1) a następnie wybierz pracownika, który złożył wniosek o rezygnację z PPK (pkt 2).

 

 

W kartotece wybranego pracownika przejdź do zakładki „Informacje dodatkowe”.

Następnie przewiń stronę na sam dół aby odnaleźć sekcję „PPK informacje o przystąpieniach i rezygnacjach” oraz aktywuj strzałkę przy przycisku.

„Dodaj”  (pkt 1).

Wybierz „Rezygnacja”.

W oknie „Dodawanie informacji o rezygnacji z PPK” uzupełnij „Datę złożenia deklaracji” (pkt 1) oraz „Datę zakończenia” (pkt 2) a następnie zapisz zmiany aktywując przycisk „Zapisz”  (pkt 3).

 

 

Po zapisaniu zmian w widoku głównym ukaże się informacja o rezygnacji pracownika z PPK.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę