4 maja 2023
Oto instrukcja w kilku krokach:
Krok 1. Przejdź na stronę Formularza Zgłoszeniowego Wolters Kluwer.
Krok 2. Wybór opcji kontaktu
Po przejściu do portalu klienta użytkownik ma możliwość wyboru jednej z dwóch opcji kontaktu: poprzez logowanie lub poprzez formularz kontaktowy bez logowania.
Jeśli posiadasz dane do logowania do systemu BORG Wolters Kluwer – uzupełnij tymi danymi pola Adres e-mail oraz Hasło.
Jeśli nie posiadasz danych do logowania – wybierz opcję skorzystaj z formularza bez logowania.
Po uzupełnieniu danych i użyciu przycisku Zaloguj lub wyborze opcji skorzystaj z formularza bez logowania, system otworzy formularz kontaktowy, który należy uzupełnić aby przesłać zgłoszenie.
Krok 3. Uzupełnienie formularza kontaktowego
W formularzu kontaktowym należy uzupełnić wszystkie pola obowiązkowe oznaczone symbolem czerwonej gwiazdki (*).
W pierwszym kroku uzupełniania formularza kontaktowego należy wskazać rodzaj zgłoszenia.
Jeśli problem dotyczy systemu Progman Cloud Kadry Płace, należy wskazać:
– w polu Rodzaj zgłoszenia – Pomoc techniczna i merytoryczna produktów linii Progman,
– w polu Nazwa produktu – Progman Cloud Kadry Płace.
Jeśli problem dotyczy systemu LEX, należy wskazać:
– w polu Rodzaj zgłoszenia – Pomoc techniczna,
– w polu Nazwa produktu – Systemy Informacji Prawnej Lex.
UWAGA! System na adres mailowy podany w zgłoszeniu wysyła odpowiedzi konsultanta w związku z powyższym należy podać taki adres mailowy, do którego użytkownik ma stały dostęp aby mógł odczytać treść odpowiedzi.
Krok 4. Wysyłka formularza kontaktowego
Aby wysłać formularz kontaktowy do konsultantów systemu, należy uzupełnić wszystkie pola obowiązkowe oraz oznaczyć opcję Nie jestem robotem.
W celu wysłania zgłoszenia należy użyc przycisku Wyślij zgłoszenie.
UWAGA! Wybór opcji Zamknij powoduje zamknięcie formularza kontaktowego bez wysłania zgłoszenia.
Uwagi dodatkowe:
Po przyjęciu zgłoszenia system automatycznie wysyła do użytkownika wiadomość podając numer zgłoszenia. W przypadku kontaktu telefonicznego z konsultantami systemu odnośnie zgłoszenia, należy podać jego dokładny numer.
W celu ułatwienia obsługi zgłoszeń, należy odpowiadać na pytania konsultanta poprzez opcję Odpowiedz, nie zaś poprzez tworzenie nowego zgłoszenia. Różne zgłoszenia mogą trafiać do różnych konsultantów, tak więc aby zachować ciągłość korespondencji z tym samym konsultantem zachowanie procedury jest niezbędne.
W celu zachowania przejrzystości korespondencji, zadając pytanie dotyczące całkowicie nowego wątku nie mające powiązania ze zgłoszeniem już zamkniętym, należy utworzyć nowe zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy.
UWAGA! Nawet jeśli zgłoszenie zostało zamknięte przez konsultanta a w Państwa ocenie sprawa nie została rozwiązana, może na takie zgłoszenie odpowiedzieć. System automatycznie otwiera zgłoszenia, na które klient udzielił odpowiedzi. Wymiana korespondencji będzie kontynuowana.
Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.