Jak usunąć/odpiąć składnik błędnie przypisany do listy płac (np. błędnie dodany składnik dodatkowy)?

4 lipca 2023

W Systemie są dwie opcje, aby usunąć lub odpiąć składnik z listy płac.

Opcja 1. Składnik został dodany do umowy pracownika w miejscu Dodatkowe składniki stałe i zmienne.

W takiej sytuacji w zakładce Umowy danego pracownika, po kliknięciu na 3 kropki – wybieramy Usuń.

Opcja 2. Składnik został dodany przy pracowniku na liście płac.

W tej sytuacji w naliczeniu Pracownika na danej liście płac należy kliknąć w 3 kropki i usunąć składnik ( pkt 1) lub (pkt 2) odpiąć – wtedy powróci on do miejsca Przypisanie składników jako nieprzypisany.

 

Co oznaczają opcje Usuń i Odepnij składnik?

Usuń składnik – oznacza całkowite usunięcie składnika przypisanego do określonego pracownika na danej liście płac oraz z listy „składników nieprzypisanych” w zakładce Przypisanie składników.

Odepnij składnik – oznacza odpięcie z danej listy i ustawienie składnika jako nieprzypisany w zakładce Przypisanie składników, z której to będzie go można przypisać do innej listy płac.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę