Jak dodać nową, obowiązującą od kwietnia składkę wypadkową?

4 sierpnia 2023

 Po zalogowaniu się do systemu Progman Cloud Kadry Płace, wybierz moduł „Ustawienia”

 

W panelu głównym wybierz zakładkę „Płace” >> „Wskaźniki” (pkt 1) oraz odszukaj „ZUS – wskaźniki indywidualne jednostki”.

Aktywuj przycisk „Edytuj” (pkt 2).

 

W kolejnym oknie zaznacz „Dodać nowy wpis do historii” (pkt 1), ustaw datę „Obowiązuje od” (pkt 2) i przejdź do edycji (pkt 3).

 

W oknie edycji uzupełnij pole „Wypadkowe” nową wartością (pkt 1) a następnie zapisz zmiany aktywując przycisk „Zapisz”  (pkt 2).

Nowa wartość składki wypadkowej została dodana.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę