Co zrobić, gdy umowa zmigrowała się jako Aktualna, a w desktopowym programie Kadry była wcześniej rozwiązana?

25 marca 2024

Oznacza to, że w systemie Progman Kadry (Desktop) dla rozwiązanej umowy nie był przypisany Kod podstawy prawnej dla wybranego Sposobu ustania stosunku pracy – Sposób rozwiązania umowy. Jeśli podstawa prawna dla danego sposobu rozwiązania umowy zostanie uzupełniona – wówczas etat zostanie zmigrowany jako umowa zakończona.

Dane należy poprawić w systemie Progman Kadry (Desktop) i zmigrować wyeksportowany plik ponownie
lub rozwiązać taką umowę w systemie Progman Cloud Kadry Płace.

Rozwiązanie umowy w Progman Cloud Kadry Płace jest możliwe z pozycji kartoteki pracownika z zakładki Umowy i po zaznaczeniu pola wyboru (pkt 1) przy umowie do rozwiązania.

Następnie aktywowanie przycisku Rozwiąż umowę (pkt 2) otwiera okno, w którym należy uzupełnić niezbędne informacje takie jak, datę rozwiązania umowy, stronę z inicjatywy, której następuje rozwiązanie umowy
oraz przyczynę ustania stosunku pracy (po wybraniu przyczyny ustania stosunku pracy odpowiednie kody ZUS uzupełniają się automatycznie), a wprowadzone dane należy zapisać poprzez aktywację przycisku Zapisz.

Edycja wprowadzonych danych jest również możliwa po wybraniu numeru umowy z widoku okna umów
ze statusem Zakończone. W sekcji Rozwiązanie umowy przez przycisk Edytuj istnieje możliwość poprawy wcześniejszych danych dotyczących rozwiązanej umowy.

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę