Podczas importu raportu (plik wygenerowany w Płacach) pojawia się informacja o błędzie – gdzie szukać przyczyny?

5 stycznia 2023

W przypadku pojawienia się informacji o błędzie po dokonaniu operacji wczytania pliku wygenerowanego z Płac należy sprawdzić następujące etapy tej operacji:

  • plik csv/xlsx wygenerowany z Płac musi być prawidłowo wyeksportowany z Płac dla danej jednostki lub kilku jednostek,
  • nie należy edytować pliku csv/xlsx i dopisywać w nim dodatkowych danych (zmieniony ręcznie plik nie zostanie zaimportowany),
  • przed wczytaniem pliku w systemie Progman Cloud Art.30 KN, w Panelu Jednostki, na zakładce Dane spoza systemu należy ustawić właściwy rok, którego dotyczy wczytywany raport n- obecnie będzie to rok 2022,
  • w przypadku obsługi wielu jednostek należy wybrać właściwą jednostkę, dla której zamierzamy wczytać plik raportu.

Jeśli wszystkie kroki zostały przeprowadzone zgodnie z powyższymi zaleceniami, błąd importu pliku może być sytuacją indywidualną. W tej sytuacji prosimy o przesłanie problematycznego pliku raportu na adres kpcloud@wolterskluwer.pl z informacją o dacie i przybliżonej godzinie próby importu. Są to dane niezbędne do zdiagnozowania problemu

Nasze strony www używają plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę