Centrum Pomocy Progman Stołówka

Witamy w Centrum Pomocy programu Progman Stołówka.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami, które ułatwią Państwu korzystanie z naszej platformy.

Spis Treści

  1. Jak usunąć inwentaryzację w programie Stołówka?
  2. Czy system Progman Stołówka liczy kalorie?
  3. Użytkownik chce poprawić istniejący już dokument, raport, towar natomiast cały czas wyświetla się komunikat, że dokument jest w trakcie edycji lub jest używany przez innego użytkownika.
  4. Użytkownik zmienił komputer na którym pracował na systemie Progman Stołówka/ Magazyn, jak powinien przenieść dane na nowy komputer?
  5. Czy program umożliwia rozpoczęcie pracy w dowolnym momencie roku?
  6. Czy w systemie Progman Stołówka istnieje możliwość prowadzenia kilku magazynów?
  7. Dlaczego kartoteki Potrawy i Raport dzienny nie są aktywne – są wyszarzone?
  8. Co oznacza kolor fioletowy w oknie towarów?
  9. Jak rozpocząć inwentaryzację w systemie Progman Stołówka?
  10. Co mogło się wydarzyć w programie, jeśli przed chwilą wszystkie towary były na stanie, a teraz stan towarów wynosi 0?
  11. Czy w systemie Progman Stołówka istnieje możliwość wprowadzania gotowych potraw?
  12. Czy istnieje w programie opcja stworzenia raportu dziennego na podstawie innego?
  13. Czy, jeśli w zakładce jadłospis przy konkretnym posiłku wstawię potrawę, przeniesie mi automatycznie dane o tej potrawie do zakładki zapotrzebowanie?
  14. Czy jeśli wprowadzę potrawy i towary do zakładki zapotrzebowanie to automatycznie przeniosą się one do jadłospisu?
  15. Dlaczego program nie wylicza średniego kosztu całodziennego wyżywienia?
  16. W jaki sposób program nadaje kolejne numery dokumentów?
  17. Użytkownik ma wprowadzone dokumenty rozchodu – RW z całego miesiąca, a wykrył błąd w jednym z dokumentów RW z początku miesiąca i chce go poprawić a nie może, jak to zrobić?
  18. Co należy zrobić gdy nie zgadza się stan magazynowy (wartość) z dokumentami z księgowości?
  19. Co należy zrobić kiedy stan towaru wynosi 0, a wartość jest wykazywana?
  20. Czy istnieje możliwość wprowadzania dokumentów w rozbiciu na cenę netto, Vat, brutto?
  21. Jak prawidłowo ewidencjonować dostawy niefakturowane?
  22. Czy istnieje możliwość wprowadzania towarów z np. trzema miejscami po przecinku?
  23. Jak poprawnie zaewidencjonować dokument korekty?
  24. Czy można rozpocząć pracę w kolejnym roku bez zamykania roku bieżącego?
  25. Dlaczego warto robić archiwizację w systemie Progman Stołówka?
  26. Co należy zrobić, aby Użytkownik mógł edytować dokumenty z zamkniętego okresu ?